Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ

Μάριου Τραυλού, Δημάρχου και κατοίκου Αμπελακίων Σαλαμίνας .

ΠΡΟΣ Τον Διαχειριστή της σελίδας http://salamispress.blogspot.com/

Στη σελίδα που διαχειρίζεσθε με τον τίτλο «SalamisPress» αναρτήθηκαν την 06/07/2009 κακόβουλα, υβριστικά, ψευδή και συκοφαντικά σχόλια σε βάρος μου, που θίγουν βάναυσα την τιμή και υπόληψή μου.
Τα σχόλια δεν έχουν καμιά σχέση με την αλήθεια και είναι καταφανώς κατευθυνόμενα με μοναδικό στόχο να με πλήξουν πολιτικά.
Κατά την ύβρισή μου θα ενεργήσω τα νόμιμα.

Επειδή είστε ο διαχειριστής της σελίδας
Σας ΚΑΛΩ
Να αφαιρέσετε ΑΜΕΣΑ τα παραπάνω σχόλια και να απαγορεύσετε ‐ στο μέλλον – κάθε ανάρτηση σχολίου σε βάρος μου.

Επιφυλάσσομαι ρητά κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.

Ο διαμαρτυρόμενος και δηλών
Μάριος ΤΡΑΥΛΟΣ Δήμαρχος Αμπελακίων

Σχόλια: Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress