Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Σήμερα η ομάδα μας αποφάσισε να επισκεφθεί το άγνωστο για πολλούς σπηλαίο του Ευριπίδη στη Σαλαμίνα. Αφήσαμε το αμάξι στη θέση Περιστέρια Σαλαμίνας και ξεκινήσαμε για περίπου 1 χμ πεζοπορία σε μια ανηφορική αλλά καταπράσινη πλαγία.
Το μονοπάτι ήταν αρκετά στενό γεμάτο αγκαθωτούς θάμνους.
Φτάνοντας στην σπηλαίο αποζημιωθήκαμε από την θέα αλλά και την ομορφιά του τοπίου. Στην είσοδο της σπηλιάς έχει τοποθετηθεί μια σιδερένια πόρτα από την αρχαιολογική υπηρεσία αλλά εμείς την βρήκαμε ανοιχτή.
Μέσα στο σπηλαίο μείναμε περίπου 1:30 ώρα και περιηγηθήκαμε σχεδόν και στους 10 θαλάμους. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πω για την Ελληνική νοοτροπία....Ρωτήσαμε ταβερνιάρη της περιοχής για την σπηλιά και μας είπε ... '' μια τρυπά είναι δεν έχει τίποτα το αξιόλογο να δείτε...'' όποτε φίλοι μου εμείς σας παρουσιάζουμε την ''τρυπά''....
περισσοτερα: paysanias.blogspot.com

Σχόλια:
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Ιλιάνα κανένα εισιτήριο για το ζουγανέλη έχεις? Ε ρε τρέλα που υπάρχει στα Blogs.
 
eisitiria fia ti bandi yparxoyn?
 
Παρακαλώ θέλω να κάνω ένα σχόλιο,
και αν το βρίσκετε κατατοπιστικό και δίκαιο να το αναρτήσετε ως θέμα για να υπάρξει διάλογος επ΄αυτού.
Διάβασα σήμερα σε μία τοπική εφημερίδα την (Αποψη) της κ.Καίτης Χιώτη, και αναρωτήθηκα τι ρόλο παίζουν άραγε οι τοπικές εφημερίδες στόν τόπο μας.
Ο ρόλος τους σίγουρα δεν είναι ενημερωτικός (δεν είναι όλες έτσι,το αναφέρω για να μην γίνω άδικος) παραπληροφορούν, γράφουν ψέματα, το άσπρο το κάνουν μάυρο,
και αν θέλουν κάποιον να (θάψουν)
το κάνουν ανελέητα, κρίβουν τις αλήθειες,δεν κάνουν ρεπορτάζ,γράφουν κατά παραγγελία με το αζημίωτο βέβαια,και συνήθως
πέφτουν πακέτα κάτω από το τραπέζι.
Μου είρθαν στο μυαλό όλα αυτά που και εσείς γνωρίζετε καιρό τώρα, όταν γεμάτος έκπληξη διάβασα στην εφημερίδα της κ. Χιώτη τους ύμνους
υπέρ του Δημάρχου των Αμπελακίων
κ. Τραυλού για τα τρεία έργα πνοής
που θα γίνουν στο Αμπελάκι.
Μπράβο στον κ. Τραυλό.
Το ένα εξ αυτών είναι η ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ.
Το ερώτημα προς την κ.εκδότρια είναι:
Γιατί όλες αυτές οι (χαρούλες) για την αποχέτευση Αμπελακίων ΜΟΝΟ;
Γιατίδεν κάνει τις ίδιες (χαρούλες)
και για την αποχέτευση που περνάει
από το σπίτι της;
Πότε έγραψε μία καλή κουβέντα για αυτό το έργο της Κούλουρης που και αυτό είναι έργο πνοής και ζωής για εμάς τους Κουλουριώτες;
Οι πλέον μάχημοι κατά της αποχέτευσης της Κούλουρης ήταν το
συνδικάτο των περισσοτέρων εκδοτών,
τους οποίους ο κόσμος τους ονομάζει
γλίτσα, οσφιοκάμτες , λαμόγια και
φραγκοφονιάδες.
Παρακολουθόντας τον Τύπο όλα αυτά τα χρόνια διαβάζω πως ο ένας Δήμος
τα κάνει όλα καλά και ωραία και ο άλλος Δήμος έχει άχριστους Δημάρχους και πάνε τον τόπο κατά διαόλου.
Ερώτηση.
Πόσα σας δίνει ο Δήμος Αμπελακίων,
ο κ. Τραυλός δηλαδή,για να βάζετε παρωπίδες;
Ελπίζω κάποιος να θιχτεί και να απαντήσει.

Ν.Κ
 
Ν.Κ, εισαι αδικος, που ξερεις αν ο Τραυλος τους δινει, ενω θα μπορουσε να τους δινει καποιος αντιπαλος του δημου Σαλαμινας. Δεν ξερω εγω... απλα λεω οτι εισαι αδικος, τα συμφεροντα ειναι πολλα.

Δημοτης Αμπελακιων ειμαι, και δεν τον παω τον Δημαρχο, αλλα οταν μιλαμε να ειμαστε και λιγο προσεχτικοι, διοτι ανωνυμα να κατηγορουμε και να θαβουμε επωνυμους εινα ανανδρο και χωρις καμμια αξια κατα τη γνωμη μου.
 
Οι 30 ημέρες εχουν άρθρο που απειλούν τα blogs να γράφουν ελέυθερα..... για να μην στεναχωριέται ο Δήμος των Αμπελακίων ............
 
Ν.Κ. τα λές πολύ καλά.Εγώ αν ήμουν δημότης Αμπελακίων το λίγοτερο που θα έκανα ήταν να άλλαζα τα χαρτιά μου. Γιατί ασχολείσε με έναν Δήμο που βουλιάζει μέστο βούρκο κάθε μέρα καταστρέφοντας την Ιστορία αυτού του νησιού ? Εάν είναι ανίκανοι να παραιτηθούν όλοι τους και να αναλάβει ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ - ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ .
 
Αγαπητέ φίλε ΤΑΚΗ παρακολουθόντας
τον ΤΥΠΟ του νησιού μας,μπήκα στην
περιέργια να ψάξω, άν κάποια από τα γραφώμενα είναι αλήθεια ή όχι.
Διαπίστωσα δυστυχώς κάποιες πικρές
αλήθειες,και λέω πικρές γιατί πάνε τον τόπο πολύ πίσω συν του ότι διασπάνε τον κόσμο σε κουλουριώτες
και αμπελακιώτες, σε ντόποιους και ξένους.
Διάβασα σε μία εφημερίδα δεν θυμάμε σε ποιά για την Κυνοσούρα,
αποφάσισα να πάω να δω αν είναι
αλήθεια αυτά που διάβασα.
Διαολική σύμπτωση,όχι μόνο ήταν
αλήθεια,αλλά έπεσα επάνω στο απορρηματοφόρο του Δήμου Αμπελακίων
που πέταγε τα σκουπίδια στον τόπο
που όπως λένε είναι αρχαιολογικός
χώρος και ιστορικός.
Είδες εσύ καμία εφημερίδα του συνδικάτου να αναφέρει την καταστροφή της ιστορίας μας;
Πές μου μία φορά που έχουν γράψει
κατά Τραυλού.
Καμία δεν υπάρχει.
Λες να τα γράφουν όλα αυτά τα καλά
για τον κ. Τραυλό επειδή έχει ωραία
μαλιά και μάτια;
Ή νομίζεις ότι όλοι εμείς είμαστε ηλίθιοι και δεν βλέπουμε και δεν ακούμε;
Και βέβαια πέζονται παιχνίδια οικονομικά, νομίζεις πως στην Κούλουρη το συνδικάτο των εκδοτών
δεν παίζει με την κ. Νάννου;
Με τον κ Τσαβαρή;
Αυτοί οι δύο έχουν ρίξει πολύ χρήμα
παρακολούθησε και θα το διαπιστώσεις.
Όχι βέβαια πως οι υπόλοιποι δεν κάνουν το ίδιο,αλλά αυτοί οι δύο
έχουν την πρωτοκαθεδρία στο ξόδεμα
χρημάτων.
θα σου φέρω άλλο παράδειγμα , του κ. Ροκίδη.
Τι όφελος είχε που κατήγγηλε την αποχέτευση της Κούλουρης στον Εισ.
κ. Σανιδά,εάν δεν εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία και μάλιστα
επ'αμειβή;
Το πραγματικό όφελος του θα ήταν
να συνδεθεί με την αποχέτευση, όμως δεν τον ενδιέφερε γιατι είναι το σπίτι του συνδεδεμένο με τον αγωγό ομβρίων υδάτων,και από την άλλη σαν καιροσκόπος τα 'πιασε.
Κάνε καμία έρευνα, θα σε οφελήσει.
¨Οχι για τίποτε άλλο, αλλά για να μην μας περνάνε για κορόΐδα.

Φιλικά
Ν.Κ
 
Ν.Κ, Εγω δεχομαι σχεδον ολα οσα γραφεις και προσυπογραφω, δυο σημεια ομως, ενα ειναι το ο Τραυλος πληρωνει τις εφημεριδες, το αλλο, ο Ροκιδης εχει συνδεσει την αποχετυση του με τα ομβρια... Που μπορει να ειναι και αληθεια αλλα εφοσον εσυ, και αλλοι, τα ξερουν και ειστε σιγουροι, τοτε γιατι δεν τους καταγγελετε επωνυμα? (τα εχω ξαναδιαβασει αυτα απο αλλους)

Με λιγα λογια... η κριτικη για το εργο τους απολυτα δεκτο, αλλα... τα αλλα, εφοσον ξερετε, βαλτε το ονομα σας μπροστα και σκιστε τους.
 
Εάν δεν με απατά η μνήμη μου,
έχουν γίνει σχετικές καταγγελίες
για τον κ. Ροκίδη επώνυμα.
¨Οσο για τον κ.Τραυλό λές να δίνει
αποδίξεις και στα (μάυρα);
Είδες να γίνετε κάτι;

Ν.Κ
 
Ν.Κ. έχεις δίκιο. Ας πέσουνε οι μάσκες της υποκρισίας και οι υπέυθυνοι στο όμορο δήμο Αμπελακίων το ΄λιγότερο που έχουν να κάνουν είναι να παραιτηθούν και να παραδώσουν τον Δήμο στον Δήμο της Σαλαμίνας . Ειναι πολλά τα μάυρα ΝΚ ?
 
N.K esena poios se plhrwni? Dinei apodeikseis? Mallon oxi, etsi?
 
Συνέχισε εσύ να συγκαλύπτεις τις απατεωνιές στο Αμπελάκι και ασε το Ν.Κ. να τα βγάζει στη φόρα .
 
Φίλε μου γιασου.
Θέλω να σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες,γιατί επιλέγεις αυτή τη γραφή;
Θέλω να σου πω, πως δεν με πληρώνει
κανείς,γιατί είμαι ένα τίποτα,και δεν ευελπιστώ να γίνω κάτι.
Είμαι ένας δημότης που προσπαθώ να κρατήσω την ταυτότητά μου,να απαιτήσω τα δικαιωματά μου,όπως επίσης να είμαι παρών στις υποχρεώσεις μου.
Ενοχλή μήπως γιατί στέκωμαι απέναντι και κριτικά σε αυτό που ο κόσμος λέει λαμογιά;

Ν.Κ
 
Ν.Κ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΑ............ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΙΣ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ ΣΤΟ ΤΥΜΒΟ ΚΑΘΕ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ ?
 
yparxy kaneis stin poli tis salaminas poy na min axei syndesi sto diktio ombrion? oi ekdotes tis plakas to mono poy toys endiaferi einai oi arpaxtes,den ftene omos mono aytoi ala kai aytoi poy toys ta dinoyne,giati arage?
 
Φίλε 17:49 γιάσου.
Για το άρθρο των 30ημερών έχω να πω πως δεν είναι και τόσο αντικειμενικό, και εξηγούμε.
Υπάρχουν άνθρωποι δυστυχώς λίγοι,ακόμα,οι οποίοι δίνουν αγώνα
μεγάλο κόντρα στα συμφέροντα ντόπια και ξένα.
Η εφημερίδα αυτή άν δεν κάνω λάθος
εμέσως και αμέσως στιρίζει Τραυλό,
μα ο κ. Τραυλός ως Δήμαρχος είναι παράδειγμα προς αποφυγή,είναι ένας από τους υπαίτιους αυτής της συμφοράς στον τόπο μας.
Σαφώς και συμφωνώ στο κομμάτι που λέει για τα κλεμένα αρχαία μας.
Σαφώς και συμφωνώ για την παιδία που δεν έχουμε.
Ο συγγραφέας του άρθρου νομίζω πως
μιμείθηκε τον Βάιο Σεΐρλή,αυτό μου
έβγαλε εμένα.
¨Οσο για τα καρναβάλια που γίνοντε
για τον Τύμβο,και κάθε καρναβάλι
τέτοιου είδους,δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από αφιόνι,αποπροσανατολισμός,για να μας δίξουν ότι κάτι κάνουν,χωρίς στην ουσία να κάνουν τίποτα.

Φιλικά
Ν.Κ
 
Φίλε 1:03 Καλημέρα.
Εξακολουθείς να γράφεις έτσι,μπορείς να μου πεις γιατί;
Άν θέλεις βέβαια.
Ναι φίλε μου υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν συνδεθεί.
¨Οπως υπάρχουν και κάποιοι που δεν
βάζουν μηχανάκι τα βράδυα για να πετούν τον οχετό τους στους δρόμους.Είναι αυτοί που κάνουν την διαφορά,είναι αυτοί που έχουν συνείδηση.
Φίλε δεν είναι όλοι το ίδιο οι εκδότες,η μεγάλη πλειοψηφία ναι,
είναι για φτύσιμο.
Το μόνο που τους νοιάζει είναι να τα αρπάξουν και από όπου να είναι.
Πουλάνε την ψυχή τους στον αφέντη.
Εάν διαβάσεις όμως προσεκτικά, κάποιες εφημερίδες,μην νομίσεις πολλές μιά δυό κάτι πάνε να πούνε.
Εχω την εντύπωση πως είσαι μικρός,
θα μου επιτρέψεις να σου πω κάτι και βάλτο καλά στο μυαλό σου.
Στη ζωή μας πάντα θα βρίσκονται
κάποιοι που θα μας προσφέρουν με το αζημίωτο φυσικά,το θέμα είναι τι παιδία έχει ο καθένας και άν η παιδία αυτή σηκώνει νερό στο κρασί της.
Καλή σου μέρα και πάλι.

Ν.Κ
 
Ν.Κ. Συμφωνώ με όσα λες. Συμφωνώ 100% και με το άρθρο του Βάιου Σεΐρλή .

Πιστεύω ότι είναι ο μοναδικός και το εννοώ που έγραψε την ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ. Ο Βάιος δεν τα παίρνει απο πουθενά είναι έγκυρος και απόλυτος... μακάρι να είχαμε και άλλους τέτοιους στη Σαλαμίνα ... αλλά που?

Διάβασα το άρθρο του "Η θαμμένη Ιστορία της Σαλαμίνας" και έμαθα και για τον πολυετη αγώνα του Χρήστου του Μαριδάκη.Διεθνοπιοίσε μόνος του την Ιστορικότα της Σαλαμίνας σε όλους τους Διεθνής Οργανισμούς και αποστόμοσε όλους τους ανίκανους και γλείφτες του συστήματος και της λαμογιάς ότι δεν θα τα κατάφερνε.Αν και τον έχω δεί πολλές φορες στο alter έμαθα οτι του στηρίζουν οι Χαρδαβέλας,Τριανταφυλλοπουλος αφού έχουν έγγραφα ¨φωτια" για την προδοσία της Σαλαμίνας στα συμφέροντα και στη ¨μαφία".

Ν.Κ. μακάρι να υπήρχαν και άλλοι σαν το Βαιο.Το λέω και επιμένω.
 
27 Αυγ 2008
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Νο.2
Η αναγκαιότητα για νέα διοικητική μεταρρύθμιση και για δημιουργία δήμων ισχυρών, με αυξημένες αρμοδιότητες, ρόλους και αυτονομία διοικητική και οικονομική, φαίνεται ότι θα αφορά και το νησί μας. Συγκεκριμένα προκρίνεται η λύση για ένα δήμο σε κάθε νησί, πράγμα που σημαίνει ότι δήμος Αμπελακίων και Σαλαμίνας θα ενωθούν σε έναν, τον Δήμο Σαλαμίνας.

Αυτή η διοικητική αλλαγή, έρχεται σε μια στιγμή που ο μόνιμος πληθυσμός της Σαλαμίνας έχει σχεδόν διπλασιαστεί την τελευταία πενταετία και οι υποδομές έχουν φτάσει σε οριακά επίπεδα.
Σε αυτές τις νέες συνθήκες πρέπει να βρεθεί το κατάλληλο πολιτικό προσωπικό να διαχειρισθεί τις νέες συνθήκες και απαιτήσεις, να θέσει τις αναπτυξιακές προτεραιότητες και να διαχειρισθεί τα δημοτικά ζητήματα αποτελεσματικά και με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών.
Αλήθεια, υπάρχει αυτό το πολιτικό προσωπικό αυτή τη στιγμή στη Σαλαμίνα;



Αναρτήθηκε από Chimeutis στις 1:46 μμ
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress