Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Γράμμα.... από Νέα Υόρκη Αμερικής

SALAMINAHi, my name is Othona Mihelis. I'm a journalist in New York. I need some help in locating an old friend of mine Nickos Romis in Salamina who has a radio station there. Nick and I are childhood friends along with Christos Maridakis, Georgos Vatis, Haralambos Lalousis, Jim Perdikouris, and Yianis Antzas. I would like to find him or them. My email is pmihelis@yahoo.com and my number in New York is 17185450180. Any help will be greatly appreciated.

Μετάφραση: Αγγλικά » Ελληνικά
Γεια σου, το όνομά μου είναι Mihelis Όθωνας. Είμαι δημοσιογράφος στη Νέα Υόρκη. Χρειάζομαι βοήθεια για τον εντοπισμό ενός παλιού μου φίλο Νίκος Romis στην Σαλαμίνα, ο οποίος έχει ένα ραδιοφωνικό σταθμό εκεί. Ο Nick και εγώ μαζί με φίλους της παιδικής ηλικίας Maridakis Χρήστος, Γιώργος Vatis, Χαράλαμπος Lalousis, Jim Perdikouris, και Yianis Antzas. Θα ήθελα να τους εντοπίσω , εάν κάποιος γνωρίζει κάτι παρακαλώ να μου στείλει e-mail . Το email είναι pmihelis@yahoo.com και τον αριθμό μου στη Νέα Υόρκη είναι 17185450180. Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι ιδιαίτερα ευνοϊκά δεκτή.
Απο: pmihelis@yahoo.com

Σχόλια:
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
NIKOS ROMAIN CORECT NAME
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress