Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ... νεο τηλεφωνικό γκάλοπ έγινε στη Σαλαμίνα

SALAMINAS
Σύμφωνα με τηλεφωνικό γκάλοπ που έγινε στη Σαλαμίνα, στην ερώτηση ΄΄ποιον θεωρείται καταλληλότερο για δήμαρχο Σαλαμίνας΄΄, έλαβαν κατά αλφαβητική σειρά (στην παρένθεση αναγράφεται το ποσοστό %):

ΑΓΑΠΙΟΥ: 36 (18%)
ΝΑΝΝΟΥ: 11 (5,5%)

ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ: 34 (17%)

ΡΑΠΤΗΣ: 33 (16,5%)

ΣΟΦΡΑΣ: 43 (21,5%)

ΤΣΑΒΑΡΗΣ: 35 (17,5%)

ΑΛΛΟΣ: 8 (4%)


Το δείγμα περιλαμβάνει 200 ερωτηθέντες και η δειγματοληψία έγινε από 12-6-2009 έως 14-6-2009 στην περιοχή του Δήμου Σαλαμίνας.
Ο αριθμός των ερωτηθέντων αντιστοιχεί περίπου στο 1% των ψηφοφόρων του Δήμου Σαλαμίνας.
Το γκάλοπ δεν είναι επίσημο και έγινε άπό την ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ για λογαριασμό της.

Ευχαριστούμε για την φιλοξενία ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Σχόλια:
Τυχαία επιλέχθηκαν οι 100;

Υπήρχε κατανομή ηλικιών; Από 18-;

Γυναίκες; ¨Ανδρες;

Κάντε μιά ανάλυση παρακαλώ.
 
Το γκάλοπ που κάνατε δεν είναι έγκυρο αφού αφορά μόνο το 1% των ψηφοφόρων. Αυτό δεν είναι γκάλοπ είναι ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ.
 
Βρε τούβλα απελέκητα πάλι τα ιδία , τι κάθεστε και γράφετε ; Tι γκάλοπ κάνετε;
Ρωτήστε τον μεγάλο δάσκαλο σας κ Τσάμη που έχει εξειδικευτεί στον Κεμπελισμό να σας πει για το γκάλοπ της MARC που πραγματοποιήθηκε από 25/5 έως 3/6στο Δήμο Σαλαμίνας ,σε δήγμα 2300 πολιτών , 1500 στο κέντρο ,300 στα Παλούκια και 500 στο Αινάντειο και τότε θα αφήσετε τα πληκτρολόγια και θα τρέξετε για το Πουσουρί .
 
ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΜΕ ΤΟΥΣ 2,300 ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ....ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ
 
Και εσείς που δεν είσαστε τούβλα αλλά οι έξυπνοι που νομίζετε ότι θα μας πιάσετε κοροΐδα και που τον Γκεμπελς τον έχετε πατέρα, γιατί δεν βγάλατε εσείς τα αποτελέσματα
της MARC στη διμοσιότητα;;;;;;;;;;;
Επειδή δεν σας συνέφερε λαμόγια.
Πάρτε το μύνημα πως η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΔΕΝ ,ΔΕΝ,ΔΕΝ για να το καταλάβετε
καλά, ΔΕΝ ψηφίζει για Δήμαρχο, άτομο
που δεν θα είναι ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΣ.
Με λίγα λόγια.
ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.
Βρε ουστ από εδώ.
Δεν μας έφταναν τα δικά μας λαμόγια
πλακώσαν και από το (εξωτερικό).
Δηλαδη.
Μάθανε πως πηδιώμαστε,πλακώσανε και οι γύφτοι.

ΒΡΕ. ¨Αι καμιά βόλτα μην πω τίποτε
χειρότερο!!!!
 
Δεν ντρέπεσε ρε χανουμάκι του Τσαβαρή, που θα πεις τον Δάσκαλο Τσάμη Γκέμπελς;
Από τώρα σας έπιασε η πρεμούρα, επειδή μάθατε ότι κατεβαίνει δημοτικός σύμβουλος;
Γιατί δεν ρωτάς εσύ την ΜARC ρε βλάχο της πολιτικής;
Και αφού ξέρεις τα αποτελέσματα,γιατί δεν τα λες;
Λαμόγιο εργατοπατέρα, τα θέλει ο πο-πο σου μου φαίνετε.
΄Αντε τσιφούτη, μη προκαλείς, γιατί θα ανοίξουμε τα παλιά τεφτέρια.
Κατάλαβες ότι σε καταλάβαμε, ή θέλεις πιό λιανά.
ΥΣ: 1)Τον Τσάμη ούτε στο δακτυλάκι του δεν μπορείς να τον φτάσεις.
2) Η MARC πάλι τον ΣΟΦΡΑ δείχνει πρώτο, κορόϊδο...
 
Αγαπητοί φίλοι των blogs,
διάβασα και μελέτησα με μεγάλη προσοχή τα αποτελέσματα του παρόντος τηλεφωνικού γκάλοπ και κατέληξα σε δύο συμπεράσματα, εάν όντως το γκάλοπ είναι πραγματικό:
1.- Το υψηλό αποτέλεσμα του
ΑΓΑΠΙΟΥ, ο οποίος ακόμα δεν
έχει δηλώσει επίσημα την
υποψηφιότητά του.
2.- Το χαμηλό αποτέλεσμα της
ΝΑΝΝΟΥ, η οποία έχει που
ασχολείται πολύ καιρό χωρίς
ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Λαμβάνοντας όλα αυτά με ιδιαίτερη προσοχή και βλαίποντας το σοβαρό έργο που εξετέλεσε ο Βαγγέλης Αγαπίου και το οποίο ακόμα εκτελείται μετά από τρία χρόνια που έχει απομακρυνθεί, διερωτώμαι μήπως θα πρέπει να εξετάσουμε με ενδιαφέρον την υποψηφιότητα του.
΄Ολοι μας γνωρίζουμε πολύ καλά τη θητεία του Βαγγέλη Αγαπίου στο Δήμο μας και το ενδιαφέρον του για τον τόπο μας.
Απλά λέω, μήπως πρέπει να το ξανασκεφτούμε.
 
apo oti mathaino thelei na paei sta ampelakia gia na ftiaksei kai afton to dimo....
mipos prepei kai na klapsoume pou mas afinei?

re ksipniste, an itan toso kalos oso les den tha ton mavrizame tis proigoumenes ekloges.
 
Ρε φίλε επειδή όλοι γνωρίζουμε το έργο του στον δήμο Σαλαμίνας, τον στείλαμε σπίτι του.Οπότε άσε μας με τον Αγαπίου και τα στημένα γκάλοπ...
 
Φίλε ανώνυμε 19/6/09 16:24

Σ' ευχαριστώ για όσα γράφεις αλλά δεν νομίζω πως αξίζει να ασχολείσαι με κακοήθειες.Ύπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθεί κανείς.
 
ΑΠΟΨΕΙΣ-ΚΡΙΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ

θα σχολιάσω, σύμφωνα με το προαναφερθέν τηλεφωνικό γκάλοπ, κατά φθίνουσα σειρά αριθμού ψήφων που έλαβαν οι υποψήφιοι:
1) ΣΟΦΡΑΣ(Δήμαρχος Σαλαμίνας): έχει μικρή πτώση (21,5%) από το ποσοστό των προηγούμενων δημοτικών εκλογών. Έχει αρχίζει να γίνεται ορατή η αποχώρηση των δημοτικών του συμβούλων. Με βάση αυτά τα δεδομένα προκρίνεται στον δεύτερο γύρω των εκλογών.
2)ΑΓΑΠΙΟΥ: πέρασε στην δεύτερη θέση με ποσοστό 18% (με βάση ένα προηγούμενο γκάλλοπ της ίδιας ομάδας), η οποία προκρίνει τον υποψήφιο στις επαναληπτικές εκλογές, χωρίς να έχει κάνει ακόμα προεκλογικό αγώνα (μέχρι αυτή την στιγμή που γράφεται το κείμενο δεν έχει εκδηλώσει επίσημα το ενδιαφέρον του για υποψηφιότητα).
3) ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ: έρχεται τρίτος σε ποσοστό ψήφων (17%), αλλά σε απόσταση αναπνοής από τους άλλους δύο συνυποψηφίους του (ΑΓΑΠΙΟΥ, ΡΑΠΤΗΣ)οι οποίοι προέρχονται από τον ίδιο πολιτικό χώρο. Επιθυμεί διακαώς την υποστήριξη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, όπως και ο εταίρος συνυποψήφιος του ΡΑΠΤΗΣ.
4) ΡΑΠΤΗΣ: ο μεγάλος χαμένος μέχρι στιγμής της προεκλογικής εκστρατείας. Να τονίσουμε ότι παρά τον μεγάλο αγώνα που έχει κάνει για να καταλάβει τον δημαρχιακό θώκο, έχει ποσοστό μόλις 16,5%. Προφανώς οι μη καθαρές λύσεις, η στείρα αντιπολίτευση που εξασκεί και η πτώση του κόμματος στο οποίο ανήκει (ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ), τον οδήγησαν στην τέταρτη θέση.
5)ΤΣΑΒΑΡΗΣ: παρόλο τον μεγάλο προεκλογικό αγώνα που έχει κάνει μέχρι στιγμής, δεν έλαβε το ποσοστό ψήφων που θα τον οδηγούσε στις επαναληπτικές εκλογές και είναι πέμπτος στη σειρά μεταξύ των υποψηφίων (17,5%). Πραφανώς ελπίζει σε κάτι καλύτερο.
6) ΝΑΝΝΟΥ: πολύ μικρό ποσοστό, μόλις 5,5%. Δεν έχει καμία ελπίδα να προκριθεί στις επαναληπτικές εκλογές.

Συμπερασματικά να επισημάνουμε ότι από τον προοδευτικό χώρο συνεχίζει να έχει τον πρώτο λόγο ο ΣΟΦΡΑΣ, ενώ από τον φιλελεύθερο χώρο μεγάλος κερδισμένος αναδεικνύεται ο ΑΓΑΠΙΟΥ.
 
Εγώ πάντως φίλε Νίκο σε είχα προειδοποιήσει, όταν σου έγραφα να προσέχεις τι είδους ανθρώπους βάζεις στον συνδυασμό σου και εννοώ γυρολόγους τύπου ΛΕΝΗ. Η κατρακύλα σου δεν φαίνεται προς το παρόν να σταματά. Σύγκρινε τα γκάλλοπ και θα καταλάβεις πολλά.
Η Σαλαμίνα από εσένα απαιτεί ξεκάθαρες λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Ακόμα μπορείς να σώσεις την παρτίδα...
 
Προς salamispress


Πως μπορούμε να ξέρουμε ότι το σχόλιο (19/6/09 20:10) όντως το υπογράφει ο γνωστός Δάσκαλος Γ. ΤΣΑΜΗΣ και όχι ένας οποιοσδήποτε άλλος πολίτης που χρησιμοποιεί ως ψευδώνυμο αυτό το όνομα;
Μήπως γνωρίζεται τα IP των υπολογιστών και κάνετε εξακριβώσεις και ταυτοποιήσεις προσώπων;

΄΄ο χάκερ των υποψηφίων΄΄
 
Φίλε ανώνυμε 19/6/09 20:43

Το σχόλιο (19/6/09 20:10) πράγματι το υπογράφω εγώ. Αν θέλεις να το επιβεβαιώσεις στείλε μου το e-mail σου και θα σου στείλω το σχόλιο προσωπικά. Το δικό μου e- mail είναι: gtsamis@sch.gr
 
Απάντηση προς: «ο χάκερ των υποψηφίων »

Ενημέρωση προς Bloggers,
Για τα ονόματα που φαίνονται στα (σχόλια) , δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα τους , γι’αυτο το λόγω τα ονομάζουμε όλα (ψευδώνυμα) .

Ο τρόπος που επέλεξε ο κ. Τσάμης να επιβεβαιώσει την υπογραφεί του στο (σχόλιο) του δεν επιβεβαιώνει την ταυτότητα του , και εξηγούμε τον λόγω , για να τον προστατεύσουμε , όποιος ξέρει την e-mail διεύθυνση σου μπορεί να την χρησιμοποιήσει για να φανεί με αυτών τον τρόπο ότι ο συντάκτης του σχόλιου είναι ο κ. Τσάμης .

Ο μόνος τρόπος που μπορεί να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του συντάκτη είναι να στείλει e-mail στο salamispress@gmail.com και να αναρτήσουμε εμείς το σχόλιο με επιβεβαιώσει της ταυτότητας του συντάκτη .

Στο ερώτημα σου ,
( Μήπως γνωρίζεται τα IP των υπολογιστών και κάνετε εξακριβώσεις και ταυτοποιήσεις προσώπων;)
Σας έχουμε απαντήσει σε άλλο σχόλιο , εάν συνεχίσεις να προκαλείς τους εθελοντές διαχειριστές του salamispress οι οποίοι εργάζονται εθελοντικά για να φιλοξενούμε τις (απόψεις) σου . θα υποστείς φραγμό στην IP ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ σου και δεν θα ξανά σχολιάσεις στο salamispress .

Συνεχίζουμε....salamispress
 
Ακουσε φίλε 19:20.
Τον Αγαπίου τον στείλαμε σπίτι του
ξέρεις γιατί;
Γιατί τον είχαμε σίγουρο ότι θα
βγεί και κοιτάξαμε την πρώτη Κυριακή να ψηφίσουμε τον ξάδελφο τον κουμπάρο κτλ, για να βγάλουμε την υποχρέωση.
Και έτσι την πατήσαμε.
Για αυτό βλέπεις ανεβασμένο σε ποσοστά τον Αγαπίου.
Είναι γιατί κάποιοι καταλάβαμε
την βλακεία που κάναμε.
Δεν είχαμε πρόβλημα με τον Αγαπίου
είναι ο μόνος Δήμαρχος στην ιστορία
της νεότερης Σαλαμίνας που έφερε στο νησί τόσα πολλά έργα.
Αυτό είναι απάντηση και για τον
Αμερικανοαναθρεμένο που ξέχασε την Ελληνική γλώσσα.
 
Επειδη πολυ μας ζαλισατε με τους ΜΑΚΡΗ(της τελευταιας τετραετιας) -ΑΓΑΠΙΟΥ-ΣΟΦΡΑ μπορειτε σας παρακαλω να μας πειτε πόσο αναβαθμιστηκε η ΣΑΛΑΜΙΝΑ την τελευταία 10ετια?

Σας παρακαλω μην αναφερθειτε σε λαμπες, τσιμεντα σε χωματοδρομους στα βουνα, και λοιπα 'τυποις' εργα.

Ας αναλογιστουμε πως προετοιμασαν το νησι και πως οργανωσαν την δημαρχία για τον 21ο αιώνα.

Και κατι τελευταίο για όσους ασχολούνται από κοντά με τα δημοτικά, ας μας πουν ποιος απο αυτούς σχεδιάσε κάτι χωρις πρωτα να μετρά τα υποτιθέμενα 'ψηφαλακια'

Είναι πράγματι δύσκολο να διοικήσεις εναν οργανισμό αλλά ας ζητούσαν και καμιά βοήθεια και να πλήρωναν κάτι που άξιζε και όχι ευκαιριακούς...παρόλα αυτά το χρέος ανεβαίνει!!!


ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ
 
Ο Αγαπίου ήταν τόσο πετυχημένος golden δήμαρχος που έβγαλε μέχρι και καράβι στον γιο του. Η σκοπιμότητα να τον βάζετε στα γκάλοπ για υποψήφιο δήμαρχο είναι παραπάνω από εμφανής από τη στιγμή που δεν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Θα μπορούσατε να μην τον έχετε στη λίστα και να προσθέσετε την υποψηφιότητα "κάποιος άλλος".΄
Στο σχόλιο ότι δεν ψηφίζουμε δήμαρχο που δεν είναι Σαλαμίνιος δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω έχουν προσφέρει οι Σαλαμίνιοι δήμαρχοι. Δεν είδα κανένα υποστηρικτή των ντόπιων δημάρχων να ζητά το λατομείο να έμενε για τις τοπικές ανάγκες ή να το δούλευε Σαλαμίνιος επιχειρηματίας. Δύο μέτρα δύο σταθμά ανάλογα με το ποιος μας ταίζει κύριοι και κυρίες;
 
Ρε "διπλωμάτη" τι ζητάς;
Εδώ δεν μπορεί να σχεδιάσει μια κυβέρνηση που διαθέτει όλα τα μέσα, οικονομικά τεχνικά κ.α. και θα μπορούν να σχεδιάσουν, και να υλοποιήσουν προγράμματα, οι δήμαρχοι,χωρίς την κινητήριο δύναμη που λέγεται χρήμα;

Εδώ δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα οι δήμαρχοι της χούντας,(μπρρρρ),που δεν είχαν το άγχος για τα ψηφαλάκια, και έκαναν ότι τους "γούσταρε," χωρίς να μπορεί κανείς να μιλήσει.
Ατύχες το ψευδώνυμό σου.
Περισσότερο μοιάζεις με τον Αβραμόπουλο. Με το συμπάθιο δηλαδή.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ Νο3
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟΜΑΤΗ

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ,
ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΥΧΑΙΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΡΓΑ
- ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ
- ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΡΕΒΥΘΟΥΣΑΣ ΜΕ ΕΣΟΔΑ 40.000 ΕΥΡΩ ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Π Α Γ Ι Α
-ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΕΣΟΔΑ 1.000.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Π Α Γ Ι Α ΠΟΥ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ
- ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ
- ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΗΙΣΕΙ
- ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
-Ε Κ Α Β ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΚΟΣΜΑΚΙ
-ΕΠΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΄΄ΜΠΑΤΣΙ- ΔΥΟ ΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ Κ.Λ.Π.
- ΔΥΟ Κ Α Π Η
- Κ Ε Π ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ
- ΔΥΟ ΠΛΑΖ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΜΙΑ
- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
- ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΟΥ Ο
Κ. ΣΟΦΡΑΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΑΝ ΕΡΓΟ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΩ ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΟΠΩΣ
-ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΛΠ

ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΑΠΙΟΥ ΤΟΤΕ ΦΙΛΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΙΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΚΩΝ ΑΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΩΤΑΝΕ ΦΥΛΛΟ

ΕΝΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ
 
Για ποιες κακοήθειες μιλάς κ Τσάμη.
Είσαι έμμισθος εκπρόσωπος τύπου (προπαγάνδας )του Δήμου ναι η όχι και ποιες είναι οι αποδοχές σου ;
Ποιους συνεργάτες έχεις στον Δήμο , με ποια ιδιότητα έχουν προσληφθεί , πως αμείβονται , πόσα ευρώ παίρνουν τον μήνα και ποια καθήκοντα τους έχουν ανατεθεί ;
Αυτά δεν πρέπει να τα γνωρίζει ο λαουτζίκος που σας πληρώνει για να τον ενημερώνετε , τι γνώμη έχεις ;
 
Προς ανώνυμο 20/6/09 10:38

Φίλε μου ή είσαι τυφλός ή δεν ξέρεις να διαβάζεις τα ελληνικά γράμματα.
Εάν προσέξεις καλύτερα θα δεις ότι υπάρχει η ένδειξη ΄΄ΑΛΛΟΣ΄΄ με ψήφους 8 και ποσοστό 4%.
Ο ΑΓΑΠΙΟΥ σε πληροφορώ είναι έτοιμος για την κάθοδο του στις εκλογές και την μεγάλη του νίκη, για το καλό της Σαλαμίνας.
 
ΑΝΩΝΥΜΕ Νο3

Μάλλον δεν έχεις 'βγει' από το νησί να δεις άλλους δήμους που παρά τα προβλήματα που αναφέρεις έχουν κάνει 'θαύματα'. Πάντως τον Αβραμόπουλο που αναφέρεις δεν τον πάω...

Οσο για τον συνεργάτη του κ.Αγαπίου η προσπάθεια του δυστυχώς περιορίζεται το τελευταίο τρίμηνο της θητείας του (μετά την ήττα) οταν και εκμεταλεύτηκε το 'Θησεας' που τελείωνε για να στρώσει το δρόμο του Σοφρά τα άλλα που αναφέρεις πλην των παραλιών τον έσπρωξε η κεντρική διοίκηση να ακολουθησει (π.χ. Λιμενικό Ταμείο,ΚΕΠ, κ.α.).

ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ
 
Εντυπωσιαστηκα με το :
"-ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΕΣΟΔΑ 1.000.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Π Α Γ Ι Α ΠΟΥ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ"

Ποιος σας ειπε οτι τα εσοδα του
λιμενικου ταμειου ειναι για βουλωνει τρυπες ο εκαστοτε δημαρχος
δικες του η προηγουμενων?

Μαλλον κανεις αλλα κανεις δεν το ειπε επεισεις και στους δημαρχους
που εχουν διαλυσει αυτον τον ερημο
τοπο Και πρωην και επομενους....

και μια ερωτηση στον "συνεργατη" απο αυτο το 1.000.000 ποσα επεσαν
σε λιμενικα εργα ??????? εστω και
μια χρονια ?????

========bwoods==========
 
Διπλωμάτη έχεις δουλέψει στις διαβιβάσεις; Είδες ότι τα μεγάλα λαμόγια τελικά πιάνονται κώτσο; Στο τέλος θα καταντήσεις και εσύ γυρολόγος, όπως ο καρακλοκένταυρος που σε φωνάζει από τώρα Δήμαρχο!
 
προς ανωνυμο 19.06

ουτε διαβιβάσεις, ουτε γυροβολιές. εισαι μακριά νυχτωμενος δυστυχως

Δ
 
¨Εχεις δίκιο διπλωμάτη.
Που να "βγω" απ'το νησί. Με κρατάει αλυσοδεμένο... με του νού τη σκέψη...
Μόνο απ'τα ρούχα μου βγαίνω με αυτά που ακούω και διαβάζω.
Διαφωνείς ότι το χρήμα κάνει "μάγκα",το κάθε λογής ψώνιο και δήμαρχο;
Και βέβαια υπάρχουν εξαιρέσεις, που δυστυχώς μετριούνται στα πέντε(5) δάκτυλα.
Πάντως όταν μιλάμε για τα προβλήματα του νησιού μας, καλό είναι να βγάζουμε τις κομματικές παρωπίδες.
Δηλαδή τι να έκανε ο Αγαπίου. Να έλεγε ψηφίστε τον ανθρωποδιώκτη Μακρή; Ο Μακρής φίλε μου είναι κακός άνθρωπος. Ρώτα και τους "φίλους" του.
Παρ'όλα αυτά η Σαλαμίνα τον ψήφισε 3 φορές για δήμαρχο, ελέω Ν.Δ.
Μπορεί να σε στενοχωρώ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

*1998*
 
Ο Αγαπίου έδειξε τον χαρακτήρα του για όσο καιρό ο κόσμος τον έχει εκτός δημαρχείας.
 
Προς ΄΄1998΄΄

Για τον ΡΑΠΤΗ τι έχεις να σχολιάσεις που βρωντοφώναζε ΄΄ψηφίστε κατά συνείδηση με το αριστερό΄΄;
 
Τον Αγαπίου τον στείλαμε σπίτι του γιατί ήταν και είναι πολιτικά ανύπαρκτος.Αυτά που προσέφερε ήταν ελάχιστα σε σχέση με αυτά που μπορούσε να κάνει (με βάσει κ τις χρηματοδοτήσεις που υπήρχαν). Την αλαζονεία (τη δικιά του κ των δικών του-οικογενειακών κ μη)την πλήρωσε και θα την ξαναπληρώσει αν βάλει κ πάλι για δήμαρχος...
 
Αγαπητέ Ψηφοφόρε.
Ο κ. Ράπτης έδωσε και δίνει μιά μάχη, που μπορεί να ονομαστεί η "Μάχη των Επιγόνων".
΄Ισως πιστεύει ότι ένας δήμαρχος έξω απ'το μαντρί της Ν.Δ., είναι αναλώσιμος για μιά 4ετία.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει φίλε μου, και δεν είναι καθόλου έτσι.

Σήμερα ο κάθε υποψήφιος δήμαρχος, κρίνεται απ'το ήθος του και την εντιμότητά του.
Γι'αυτό μακριά από ανήθικους και λαμόγια.
Και δυστυχώς σήμερα, έχουμε και τέτοιους υποψήφιους που μας ζητούν την ψήφο μας.

*1998*
 
Ο Αγαπίου και η γυναίκα του ευτυχώς για τον τόπο βρίσκονται εκεί που τους έστειλε ο λαός της Σαλαμίνας και εκεί που τους αξίξει και που θα έπρεπε για πάντα να είναι.ΣΠΙΤΙ τους! Η δουλοπρέπεια του και της ΑΓΑΠΙΟΥ στα σκοτεινά συμφέροντα και στη διαπλοκή όμως δεν έχουν ακόμη τελειώσει.Ο και η Αγαπίου σ΄αυτή τη φάση δεν θέλουν την εξουσία αλλά να είναι ρυθμιστές της πολιτικής κατάστασης του τόπου για να τα πιάνουν χοντρά και να κάνουν τις βρωμοδουλειές τους. Γι αυτό καμμία ψήφο χαμένη για την τσέπη του ΑΓΑΠΙΟΥ.
 
Φιλε
Δουλευω στην κοινοπραξια και ξερω οτι το 1.000.000 το σκαει η κοινοπραξια στο Δημο το χρονο, μπορει και περισσοτερα.
Ομως τα χρηματα αυτα ειναι για εργα που εχουν σχεση με το Λιμενικο Ταμειο
Ο Σοφρας δεν φενεται να τα διαχειριζεται σωστα, ουτε σε αυτο δεν ειναι αξιος
Το πρωτο που θα επρεπε να κανει ειναι η εκβαθηση του ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ για να εξυπερετηθει η συγκοινωνια,και οχι να ζηταει να βαλουν τα χρηματα αλλοι.

Ομως δεν μου παει να μην αναγνωρισω στον Αγαπιου οτι καταφερε σαν Δημαρχος να διμιουργησει σοβαρα εσοδα στον Δημο
πραγμα που κανενας αλλος δεν εκανε.
Μεχρι τωρα εχουμε συνηθισει να ακουμε μονο για ΔΑΝΕΙΑ οχι για εσοδα
Για να δουμε ο Σοφρας θα καταφερει να αυξησει τα εσοδα η' μονο τα δανεια;;;;;; Και απο αυτο θα τον κρινουμε οταν ελθει η ωρα.
Φιλε κατα την γνωμη μου καλος κρινεται στον χορο του οποιος καταφερνει να φερει κατι και οχι αυτος που ξερει μονο να σπαταλαει ασκοπα.
Γιάυτο μην γραφετε μονο με μικροπολιτικα κηνιτρα, γιτι θα σας φτηνουν΄΄΄΄
ΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ
 
Ρε φίλε κομπλεξικέ,
Τον ξέρω τον Αγαπίου από τότε που είμαστε μαζί στο Ναυτικό καινούργιο Σημαιοφοράκι.
ο Αγαπίου και η Αγαπίου πάντα μας άνοιγαν την πόρτα του σπιτιού τους και η Αγαπίου μας πρόσφερε και καφέ ότι ώρα και αν πηγαίναμε για να ζητήσουμε μια χάρη και δεν κοιτάγανε το ρολόι για να μας διώξουν.
Επίσης ο Αγαπίου είχε την τσέπη του πάντοτε ανοικτή και γεμάτη και βοηθουσε όσο μπορούσε όλους όσους του ζητούσαμε τη βοήθεια του. Τον είχαμε δει πάρα πολλές φορές να βγάζει με τρόπο χρήματα από την τσέπη του και να βοηθάει.
Ο Αγαπίου φίλε δεν είχε ανάγκη.
Μπορείς να μου πεις πόσες φορές έχεις πάει στο σπίτι του Ράπτη, του Τσαβαρή, της Νάννου, τπυ Παπασαββα, του Σοφρά και κυρίως του Μακρή;
Τα συμπεράσματα δικά σου.

ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ
 
Προς Ανώνυμο 21/6/09 23:34

Μου φαίνεται φίλε πως την οικογάνεια Αγαπίου δεν την ξέρεις καθόλου ή δεν θέλεις να την ξέρεις, από κόμπλεξ. Η οικογένεια του Βαγγέλη Αγαπίου πάντα βοήθαγε και βοηθάει. Το σπίτι του Βαγγέλη πάντα ήταν και είναι ανοιχτό σε όλους. Αυτά που λέει ο πιο πάνω ανώνυμος είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Τα επιβεβαιώνω και εγώ γιατί είχα και εγώ την τύχη τις φιλοξενίας τους. Όσο ήταν Δήμαρχος, ο καθένας που του χτυπούσε την πόρτα ότι ώρα και να ήταν την εύρισκε πάντα ανοιχτή και άκουγε τα προβλήματά τους χωρίς να υπολογίζει την ώρα. Και όταν τους εύρισκαν σε ώρα φαγητού, τους κατούσαν και τους τραπέζοναν.
Ας μας πουν δημότες και υπάλληλοι πόσες φορές είχαν πάει στο σπίτι του Μακρή που ήταν δεκατέσσερα χρόνια δήμαρχος; Μόνο στον Δήμο τον έβλεπαν και αυτό πολύ τους ήταν. Πόσοι έχουν πάει να χτυπήσουν την πόρτα του σπιτιού του νυν δημάρχου; Πολλοί δεν ξέρουν ούτε που πέφτει.
Ο Αγαπίου φίλοι μου για να ξέρεται, ακόμα και επισήμους που επισκέπτονταν το Δήμο μας, έστω και για έναν καφέ τους καλούσε στο σπίτι του. Μήπως θέλετε να σας πω, ότι όταν είχε έρθει η Κυπριακή Αποστολή (δήμαρχος, αντιδήμαρχος και σύμβουλοι από το Δήμο Αμμοχώστου), τους παρέθεσε γεύμα στο σπίτι του; Για πέστε μου αυτά ποιος τα έχει ξανακάνει;
Αυτά σας μοιάζουν για δουλοπρέπεια;
Απλά ο Αγαπίου είναι άνθρωπος ανώτερος και καλός δημοσιοσχετήστας
και αυτό ενοχλεί πάρα πολλούς.
Πιστεύω ότι τυχόν κάθοδό του πρέπει να την δούμε πολύ σοβαρά γιατί έχει ακόμα να δώσει πάρα πολλά στον τόπο μας, όπως και έκανε πάρα πολλά τα οποία αναφέρονται από άλλον φίλο πιο πάνω.
Είτε θέλουν κάποιοι είτε δεν θέλουν τα έργα του ΑΓΑΠΙΟΥ είναι υπαρκτά και σήμερα κάποια από αυτά τα υλοποιεί ο Σοφράς και κάποια δυστυχώς τα έχει βάλει στον "πάγο".
 
Ρε ανώνυμε δουλευταρά της κοινοπραξίας(ποιάς απ'όλες;),έχεις καταλάβει ότι δεν είμαστε όλοι ηλίθιοι σαν εσένα;
3 φορές αναμασάς τα ίδια πράγματα, παρότι απαντήσεις έχουν δωθεί.
Επειδή δουλεύεις στην κοινοπραξία,(αλήθεια σαν τι; ναύτης-παρκαδόρος;),νομίζεις ότι μπορούμε να διαβάζουμε τις μπούρδες σου συνεχώς;
Τα λεφτά τα "σκάει"ο Λαός που πληρώνει εισιτήριο, και όχι η κοινοπραξίες που βγάζουν ακόμα και από εκεί ποσοστό.
Μάθε πρώτα πως λειτουργούνε οι θεσμοί,(δήμοι,Λιμενικά Ταμεία, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου), και μετά να κάνεις τον πολύξερο.

Και για να μαθαίνεις, τα ποιό δαπανηρά έργα, είναι τα λιμενικά έργα.
΄Ακου 1 εκατ. απ'την κοινοπραξία!!!
Αφού δεν ξέρεις, γιατί δεν ρωτάς;
 
Προς ανώνυμο 16-6-09 19:20.
Μου φαίνεται ότι δεν θέλεις να ξέρεις καν το έργο του γιατί έτσι σε συμφέρει, όπως και κάποιους όμοιούς σου, γιατί έχετε παρωπίδες. Ανοίκεται και εσείς στα παπαγαλάκια, που λένε ότι ο Λαλάκης δεν έκανε τίποτα.
Ο Αγαπίου έμεινε έξω από τον δεύτερο γύρο για πολύ λίγους ψήφους, όπως όλοι γνωρίζουμε και αυτό από κάποιους που ήσαν μαζί του, αλλά επειδή είχαν κάποια υποχρέωση να ψηφίσουν στον πρώτο γύρο τον ξάδελφο, τον κουμπάρο ή τον φίλο, είπαν: ας τον ψηφίσουμε στο δεύτερο γύρο, γιατί ήσαν σίγουροι πως θα πέρναγε. Όταν είδαν ότι έμεινε έξω, το μετάνιωσαν, αλλά δυστυχώς ήταν πλέον πολύ αργά, το λάθος ήταν ανεπανόρθωτο.
Γι' αυτό στις επόμενες εκλογές πρέπει να κοιτάξουμε να φηφίσουμε "ΔΗΜΑΡΧΟ" και όχι να κοιτάμε να ρίξουμε μερικούς ψήφους στον ξάδελφο, στον κουμπάρο ή στον φίλο και να χάνονται οι ψήφοι αλλά και ο Δήμος έτσι άδικα.
Αυτά προς γνώση και συμόρφωση.
 
προς τον φιλο που γραφει :

"Και για να μαθαίνεις, τα ποιό δαπανηρά έργα, είναι τα λιμενικά έργα.
΄Ακου 1 εκατ. απ'την κοινοπραξία!!!
Αφού δεν ξέρεις, γιατί δεν ρωτάς;"

Για να κραζεις αυτον που εγραψε για
το μυριο πρεπει να εισαι μεσα στα
πραγματα οποτε να ξερεις ποσα δεινουν οι δυο κοινοπραξειες ,τα κατευθειαν , τα περαματιωτικα , τα ανεξαρτητα της φανερωμενης κτλπ
Αν εχεις καποιο συνολο να μας πεις
γραφτο εδω να δουμε......

Και οντως τα λιμενικα εργα ειναι
ακριβα η λαμπα στα παλουκια στις
κολωνες φωτισμου κανει 10 φορες πιο
ακριβα απ οτι στα αλωνια Δεν ειναι
ειρωνικο δειτε ποσες δεν αναβουν στις προβλητες των παλουκιων...
για φανερωμενη αφηστε το.... Ας πιασουν ποιπον αυτα τα μικρα και ΤΑ
ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑ....

αληθεια ποσο πηγαν τα πιλλαρ που εβαλαν στο βουρκαρι και στα παλουκια? Πληρωνουν τα σκαφη για
την χρεισημοποιηση των πιλλαρ? η ειναι μπατε σκυλοι αλεστε?


=======bwoods========
 
Δεν κράζω κανέναν φίλε bwoods.
Απλά λέω,ότι πριν να γράψεις κάτι, καλό είναι να το ξέρεις,(το θέμα), και να μη παραπληροφορείς.
΄Αλλο η κριτική και καλά την κάνεις, και άλλο η συκοφαντία.
 
Κ. Τσάμη οφείλεις μια επώνυμη απάντηση , τι γίνετε γιατί αργής τόσο πολύ ;
Καλό είναι να πεις στους εμμίσθους συνεργάτες σου που προσέλαβες στον Δήμο να μην σε εκθειάζουν τόσο πολύ γιατί υπάρχουν και εκπλήξεις .
 
Ρε παιδιά τι έχετε με τον Τσάμη;
Eίναι ΞΕΝΟΣ και πολιτικός Νάνος .
 
ΡΑΠΤΗΣ, και ΣΟΦΡΑΣ είναι τελειωμένες υποθέσεις για την ΣΑΛΑΜΙΝΑ. Ο πρώτος ακροδεξιός, ο δεύτερος πράσσινος καπιταληστής. Ο πρώτος συνέβαλλε τα μέγιστα στη αναρρίχηση του δευτέρου στην εξουσία βοώντας ΄΄ψηφίστε κατά συνείδηση με το αριστερό΄΄. Αυτό σημαίνει πολιτική διαπλοκή και γι΄αυτό ο λαός της ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ θα τους μαυρίσει και τους δύο.
 
Ρε ψηφοφόρε της πλάκας, αν λες τον Ράπτη ακροδεξιό, Ο Παπασσάβας τι είναι; Η Παναγία η Κόλενα;
Αν Ο Σοφράς ειναι πράσινος κάπιτα-"ληστής", ο Τσαβαρής τι είναι; Ο Ρομπέν των δασών;
΄Αντε να κάνεις παρέα με τα αφεντικά σου μη πω τίποτα χειρότερο.
 
Προς τον 21\6\09 23:34

Είσαι αισχρός και λαμόγιο ολκής.
Εάν ξέρεις κάτι ή έχεις στοιχεία
γιατί ρε μάγκα δεν μιλάς μόνο
ρίχνεις λάσπη;
Και καλά, ο Αγαπίου σας πείραξε.
γιατί τον θεωρείτε εχθρό και ισχιρό
αντίπαλο,και τα γράφετε όλα αυτά,
με την Λίτσα την Αγαπίου τί έχετε;
Επειδή δεν μπορείτε να της βρήτε
ψεγάδι βγάζετε τόσο χολή;
Θα ήθελες να είχε η γυναίκα σου το μυαλό και τις χάρες της Αγαπίου;
ο ΦΌΒΟς ΚΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ σας έχει πιάσει για πιθανή κάθοδο του Αγαπίου,και έχετε αποτρελαθεί εντελώς.
Ψιτ,(κύριος) σε προλάβανε άλλοι
και έχουν κάνει έλεγχο,εάν του βρίσκανε το ελάχιστο θα τον είχανε κλείσει στν Κορυδαλό από την εμπάθεια και το μίσος που του τρέφουν.(βλέπε) Μακρής,Νάννος Μηνάς
Τσαβαρής.
Για αυτό άντε κάνε κάτι ποιο ανταποδοτικό στο αφεντικό σου ίσως
έτσι μάθεις καλήτερα την τέχνη
της λαμογιάς και της αρπαχτής.
 
Πολύ προκαλείς με τον Αγαπίου και δεν βλέπω με την ίδια ευαισθησία να μιλάς για τα καραβάκια του γιου του. Να μας πεις αν μεταφέρει υλικό της Σαλαμίνας σε άλλα μέρη. Αν αυτός το ήθος θέλεις να έχει ο δήμαρχος σου, να βοηθά ξένους να ξεπουλάνε σε άλλους την γη μας.
 
Εδώ προκαλείτε εσείς που ο αρχηγός σας τις έφαγε (άραγε για ποιό λόγο;)Το καραβάκι το κάνατε-καραβάκια, το ένα φορτίο το κάνατε
χίλλια φορτία.
Για τα εκατοντάδες διπλώματα,για τις εκατοντάδες άδειες βενζινάδικων
για τις εκατοντάδες άδειες φανοποιήων,πάρκιν κτλ.
Για τα χιλλιάδες ρολόγια της ΔΕΗ
μπορείτε να πήτε κάτι;;
Και κάτι άλλο,ο υπάλληλος τον 1500
ευρώ που τα βρίσκει και κάνει τόσα
έξοδα;
Μήπως στο σπίτι του που είναι εκτός
σχεδίου έχει βρεί φλέβα χρυσού;;;
Εάν εκλεγεί δήμαρχος, θα είναι ο
πρώτος παγκόσμια παράνομος δήμαρχος
Το έχετε σκεφτεί αυτό κουφιοκεφαλάκιδες;
Ο πρώτος δήμαρχος που από χερι έχει παρανομίσει κτήζοντας εκτός σχεδίου.
Βέβαια εδώ το ριτό που λέει( η γυναίκα του Καισαρα πρέπει να είναι και να φένετε τίμια)είναι για
άλλους μαλάκες,όχι για τον αρχηγό σου.
 
Πρώτα από όλα δεν έχω αρχηγό. Δεύτερον δεν με ενδιαφέρει ο κύριος που υπονοείς. Τρίτον απολογείσαι και συμψηφίζεις τις λαμογιές. Αυτό αποδεικνύει πόσο λαμόγιο είναι ο εφοπλιστής δήμαρχος. Τέταρτον, φλέβα χρυσού δεν ξέρω αν έχει βρει αυτός που υπονοείς αλλά μήπως είχε βρει και ο καροτσέρης φλέβα χρυσού; Ξέρεις ποιος είναι ο καροτσέρης; Γιαυτό μην πολύ κουνιέσαι γιατί στη Σαλαμίνα ξέρουμε πολύ καλά ποιος είναι ο καθένας και από που κατάγεται. Οι όψιμοι εφοπλιστές καλό είναι να πάψουν να προκαλούν.
Δεν απάντησες αυτό το ήθος θες να έχει ο δήμαρχος σου; Να συμμετείχε στην μεταφορά έστω κι ενός φορτίου με υλικό από Σαλαμίνα στη Μήλο;
 
Ρε παιδιά γιατί τσακώνεστε;
Αφού δήμαρχο έχουμε. Μπορεί από πολιτική να μη σκαμπάζει πολλά,αλλά μάγκας είναι.
Δεν δίσταξε να πει, ότι ο Αγγέλου είναι φίλος του, όταν όλοι τον κατηγορούσαν, (τον Αγγέλου), σαν λαμόγιο.
Αν δεν ψηφίζετε με κομματικές παρωπίδες, και θέλετε ο δήμαρχος να είναι τίμιος και ηθικός, πιστεύω πως οι 2 παραπάνω αναφερώμενοι δεν αξίζουν την ψήφο μας.
Εκτός βέβαια αν μας αρέσει να έχουμε και εδώ τη πρωτιά.

Να βγάλουμε δήμαρχο ένα ΛΑΜΟΓΙΟ.

ΥΣ:1) Ο πιό πάνω ανώνυμος έχει δίκιο όταν λέει ότι δεν πρέπει να συνψηφίζονται οι λαμογιές.

2) Αλήθεια το άλλο λαμόγιο ο Αλαϊσκας που είναι;
Δήμαρχε, τον έβαλες στο περιθώριο ή μου φαίνεται; Εαν ναι, καιρός ήταν, και μπράβο σου που τόλμησες. Αν και αργησες λιγάκι να το καταλάβεις.
 
Προς Ανώνυμο 25/6/09 10:11
Επειδή αγαπητέ όλοι γνωριζόμαστε σ' αυτόν τον τόπο, έχουμε όμως και ένα κακό. Κοιτάει να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου. Και ο Αγαπίου φαίνεται πως σε ορισμένους το έβγαλε πολύ βαθειά, αλλιώς δεν εξηγείτε τόση εμπάθεια στο πρόσωπό του. Ο Αγαπίου, πρώτον δεν θεωρείται εφοπλιστής δήμαρχος. Γιατί εάν ήταν εφοπλιστής δεν θα έπερνε με δάνειο του γιού του, το καράβι. Όσο για το καροτσέρης τίμη του και καμάρι του, δεν το έχει αρνηθεί ποτέ και ούτε είναι υποτιμιτικό, γιατί ήταν μια έντιμη δουλειά της τότε εποχής. Όσο για την φλέβα χρυσού πράγματι βρήκε μια πολύ καλή και αστύρευτη πηγή που "λέγετε Λίτσα Πάλλα". Και επειδή όλα αυτά τα γνωρίζεται πολύ καλά γι' αυτό το μίσος και η κακία. Ποιος πραγματικά δεν θα ήθελε μια τέτοια φλέβα χρυσού; (Πλούσια, δυναμική, τίμια, ηθική, έξυπνη, προσγηωμένη,με χωρίς κόμπλεξ, γεμάτη στοργή και αγάπη). Γιατί ο γιός του καροτσέρη, προόδευσε έγινε ανώτατος αξιωματικός, έγινε ακόλουθος, έγινε ο πρώτος άνδρας του νησιού μας, βρήκε και κατέκτησε επάξια μια πραγματική φλέβα χρυσού, που τον περιστοιχίζει δυναμικά όλα αυτά τα χρόνια, και δεν έχει ξεθωριάσει το χρώμα της γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή (24 καρατίων) και όχι μπακιρένια. Και άλλοι που ήσαν από "τζάκια" έγιναν ένα τίποτα ή προσπαθούν χρησιμοποιόντας ένα κομμάτι από το "τζάκι" τους να αναρρηχιθούν σαν τις οχιές που πίνουν το αίμα από κάθε ανύδαιο και ανυποψίαστο για να επιβιώσουν και να περισώσουν ότι τους έμεινε από το "τζάκι". Που μάλλον τους έμεινε μόνο ο καπνός. Όσο για φλέβα χρυσού; εκεί αφήστε το. Έχουν γίνει οι ίδιοι χρυσοί τάρανδοι.
Όσο για το ήθος και την τιμιότητα του Αγαπίου μακάρι να την είχαν κι άλλοι και να του έμοιαζαν έστω και στο μικρό του δαχτυλάκι.
Αυτά τα ολίγα, επειδή λίγος ή πολύ ξερενόμαστε μεταξύ μας.
 
Σιγά τον μάγκα που βγήκε και κάλυψε τον κουνιάδο του. Τι θα μπορούσε άλλο να κάνει; Να αρνηθεί την αλήθεια ότι ο αδερφός της γυναίκας του δεν δουλεύει στον Αγγέλου;
Όταν δεν είσαι λαμόγιο τότε δεν διακόπτεις κανένα δημοτικό συμβούλιο για να ρωτήσεις τι πρέπει να κάνεις. Έχεις το σθένος και λες από την αρχή ότι συνδέεσαι με τον συγκεκριμένο επιχειρηματία και διαλέγεις από μόνος σου τον δρόμο της αξιοπρέπειας.
Επίσης όταν είσαι μάγκας και δεν συνδιαλέγεσαι με κανέναν τότε αφήνεις την πόρτα σου κλειστή σε όλους αυτούς που λίγα πριν το δημοτικό συμβούλιο είχες στο γραφείο σου. Αναφέρομαι σε όλα αυτά τα λαμόγια που είχαν έρθει για να υπερασπιστούν το αρχιλαμόγιο.
Η Σαλαμίνα έχει ανάγκη από άτομα με όραμα κι όχι από άτομα που η σκέψη τους είναι πόσα και σήμερα "βγάλαμε".
 
Προς Ανώνυμο 25/6/09 17:48

Φίλε όταν γράφεις να διευκρινίζεις για ποιον λες, να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Αυτά που λες, είναι για τον Σοφρά και όχι για τον Αγαπίου.
 
Για τον Αγαπίου λοιπόν!
Δεν μου αρέσει να βγάζω κανενός το μάτι αν πρώτα οι πράξεις των άλλων δεν βγάζουν μάτια. Όταν παντρεύεσαι μια πλούσια γυναίκα τότε φροντίζεις να κάνεις τα "ανοίγματά" σου σε ηλικία που νιώθεις ότι μπορείς να αποδώσεις τα μέγιστα. Τώρα να προσπαθείς να μας πείσεις ότι στα 55 προς 60 του ξαφνικά ο Βαγγέλης ανακάλυψε τον πλούτο της γυναίκας του και να γίνεται εφοπλιστής, δεν γίνεται. (Μου θυμίζεις τον τζιπάτο δήμαρχο μας που ξαφνικά έγινε οικογενειακός φίλος με κάποιον από την Μάνδρα. Λες κι είχε από εκεί οικόπεδα και φίλους.) Πόσο μάλλον όταν αυτό συνδιάζεται κι από μία τετραετία δημαρχίας του. Όπως δεν πείθεις όταν από την μία λες ότι η γυναίκα του ήταν πλούσια αλλά από την άλλη πήρε κι ένα δάνειο. Τελικά λες όσα πρόχειρα επιχειρήματα σκαρφίζεσαι για να καλύψεις αυτά που δεν καλύπτονται.
Εγώ θα επιμείνω στο ήθος και θα σε ρωτήσω για τρίτη φορά. Ως δήμαρχος ήξερε ότι το λατομείο έπρεπε να λειτουργεί για τις ανάγκες του τοπικού διαμερίσματος. Το θεωρείς ηθικό να έχει συμβάλλει στην μεταφορά υλικού από την Σαλαμίνα στην Μήλο; Έστω κι ένα φορτίο κι αν έχει πραγματοποιήσει, έχει γίνει αποδέκτης χρημάτων που ηθικά θα έπρεπε να είχε καταγγείλει για την παράνομη αυτή μεταφορά.
 
ΦΙΛΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ BLOGS ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΩΛΙΣΕΙ Η ΚΑΣΣΕΤΑ.
ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΗΠΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΜΜΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΣΤΗ ΜΥΛΟ
ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ

ΣΟΥ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΒΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΝΑΚΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΡΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ -ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΛΙΜΑΝΙ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΟΧΙ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΩΝ
 
Λυπάμαι που δεν έχεις την παλικαριά να απαντήσεις σε αυτό που σε ρώτησα τρεις φορές. Η σιωπή σου και η αλλαγή "πλεύσης" ήταν μια ουσιαστική απάντηση.
Να χαίρεσαι λοιπόν τον Αγαπίου που υποστηρίζεις με το ήθος που έχει.
Για όλες τις άλλες καταστροφές του τωρινού δημάρχου συμφωνώ μαζί σου και πιστεύω δεν αξίζει ούτε αυτός δεύτερη ευκαιρία. Ξεκάθαρες κουβέντες.
 
Φίλε του σχόλιου 26/6/09 20:55
κατάγομαι από την Πάρο, αλλά λόγοι εργασίας με ανάγκασαν να μείνω στα Βασλλικα.
Διαβάζοντας ορισμένα σχόλια στα blogs έχω μείνει άφωνος με τη νοοτροπία που επικρατεί και ιδιαίτερα με το δικό σου σκεπτικό.
Φίλε μου μάθε ότι στο νησί μου που είναι πολύ τουριστικό και οι κατοικοι του σχεδον ζουν από αυτό, λειτουργεί παράλληλα και λατομείο με μεγάλη παραγωγή που τροφοδοτεί τα νησιά του Αιγαίου.
Μάθε ακόμα ότι στη Μήλοο που εξ ίσου είναι τουριστικό νησί λειτουργούν πολλά λατομεία που τροφοδοτούν όχι μόνο τα νησιά αλλά γίνονται και εξαγωγές.
Τέλος μάθε ότι αυτό λέγεται ανάπτυξη οικονομίας όχι μόνο για το νησί αλλά και για το κράτος μας γενικότερα.
Βεβαίως όλα πρέπει να λειτουργούν κάτω από σωστές συνθήκες και με όλες τις προβλεπόμενες αδειες.
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί έχετε επιδωθεί σε ένα προκλητικό αγώνα μίσους που δεν οδηγεί σε κανένα αποτέλεσμα και μάλιστα είναι καταστροφικό για τον ίδιο τον τόπο σας που με τόσο θέρμη υποστηρίζετε ότι τον αγαπάται.
Εκτός και αν πρόκειται για πολιτική αντιπάθεια και για υποστήριξη δημοτικού συνδυασμού που πιθανως να ηγείσθε η΄ να συμμετέχετε ως υποψήφιος σύμβουλος και πάλι το βλέπω ότι είναι πολύ κουτό από μέρου σας.
Τα blogs συνήθως δημιουργούνται για να εκφράζονται γνώμες και απόψεις που να βοηθούν αυτούς που τα παρουσιάζουν στην επίλυσή τους και όχι για βρίζουν και για μικροπολιτικές σκοπιμότητες από τώρα. Φανταστητε τι έχει να δούμε κατά την προεκλογική περίοδο.
Λυπάμαι αφάνταστα για αυτήν την κατάντια.
 
Ρε Νικολάκη δεν μας λες πως απόκτησες εσύ την περιουσία που έχεις;;
Εντάξη,μας τα είπες πολλές φορές για τον Αγαπίου, τόσες που μας έπισες για το αντίθετο.
Γνωρίζουμε ότι μαζεύετε ψιφουλάκια
ρίχνοντας λάσπη σε αυτούς που φοβόσαστε. Μην το παρακάνετε όμως,
γιατί αυτή τη μέθοδο την ακολούθησε
και ο Μακρής και έγινε το τζόβενο
της Ρούλας.
Δεν μας λες εσύ λοιπόν που κρίνεις
όλους τους άλλους από πού και πώς
απόκτησες την περιουσία που έχεις,
ΕΣΥ και οι ΣΥΝ ΑΥΤΟ κολητοί σου
που θέλετε να διοικήσετε τον Δήμο;
Αντε να κάνουμε μιά καλή αρχή,
για να δούμε αν είστε τόσο τίμιοι
και αμόλυντοι όσο λέτε.
 
Κύριε Κόγια για σένα τα λένε;
Δηλαδή αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα;
Γιατί δεν τους λες Νίκο: Μάσαι ι κατσικα ταραμά κίριι;
 
Φίλε Νίκο και σεις οι υπόλοιποι
συν αυτό, κολητοί του φίλου μου του Γιάννη.Αλλά και ο Γιάννης μαζί θα είθελα να σας παρακαλέσω να κάνετε ότι ζητάτε από τον λαλάκη.
Αυτός μέσα στο δημοτικό συμβούλιο
σας προκάλεσε να βγάλετε όλοι σας
τα Ε9 τα δικά σας και των οικογενειών σας,κανείς μέχρι τώρα
δεν το έχει κάνει!
Τον Γιαννη τον κατηγορούν ότι ξοδεύει πολλά χρήματα, ας βγεί να πεί από που βρίσκει αυτή την οικονομική άνεση, γιατί λέγοντε
διάφορα.
Για μίζες, δηπλώματα,φανοποιήα,άδειες,βενζινάδικα κτλ.
Όσο δεν μιλάει ο κόσμος τα πιστεύει
έχει να κρυψει τίποτα;
Δεν μπορώ να σταυρώσω ψιφοφόρο.
Έχω κλωνιστεί.

Ενας καλός φίλος.
 
Φίλε για το σχόλιο σου στις 28/6/09 11:55 έχω απαντήσει αλλά για τεχνικούς λόγους μάλλον δεν μπήκε. Δεν δείχνω καμία εμπάθεια στο να επιμείνω.
Έχουμε διαφορά παιδείας και κουλτούρας και είναι δύσκολο να σε πείσω ότι η Μήλος δεν ανήκει στο ίδιο τοπικό διαμέρισμα με αυτό της Σαλαμίνας. Σε ενημερώνω το λατομείο στη Σαλαμίνα λειτουργεί με άδεια που έχει για τις ανάγκες του τοπικού διαμερίσματος.
Ότι επιπλέον σου πω δεν έχει νόημα διότι χαρακτηρίζεις το νόμιμο με πολιτική αντιπάθεια. Λυπάμαι
 
Για να δείτε τι εμπάθεια υπάρχει στο πρόσωπο του Βαγγέλη Αγαπίου. Αρχίζουν σιγά - σιγά και εξαφανίζουν ότι φέρει την σφραγίδα του. Παράδειγμα: Κάποτε υπήρχε ένας βωμός που άναψε η Ολυμπιακή Φλόγα. Αυτός ο βωμός εξαφανίστηκε ως δια μαγείας. Τον πήραν, λένε για να τον καθαρίσουν. Τρία χρόνια τώρα δεν έχει αποκατασταθεί. Πριν περίπου δέκα ημέρες έγινε στην πλατεία του Μπόσκου, ενημέρωση στους κατοίκους της περιοχής για την αποχέτευση. Ο Δήμος έστειλε εργάτες να καθαρίσουν το χώρο και να τοποθετήσουν καθίσματα για την εκδήλωση. Μαζί όμως με τον καθαρισμό της πλατείας "καθάρισαν" και την επιγραφή που έλεγε ότι η πλατεία ανακαινίσθηκε επί Δημαρχίας Βαγγέλη Αγαπίου.
Είτε βγάλετε, είτε δεν βγάλετε τις επιγραφές όλοι ξέρουν ότι η συγκεκριμένη πλατεία ανακαινίσθηκε από τον Βαγγέλη Αγαπίου. Δεν περίμεναν να δουν την επιγραφή.
Τώρα τι έχει σειρά; 'Α! ξέχασα. Έκλεισαν και τις δύο πλάζ που έφτιαξε ο Αγαπίου. Όπως καταλάβατε ότι έφτιαξε ο Αγαπίου πρέπει να εξαφανιστεί.
Τα έργα φίλοι μου ότι και να κάνετε είναι εκεί. Είτε το θέλετε είτε όχι. Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;
Ξέρω, τρέμετε σε τυχόν καθοδό του στις εκλογές, γιατί υπερτερεί κατά πολύ απ΄ όλους σας.
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress