Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

2 νησιά – 2 καρδιές.... απο την αγαπημένη μου Σαλαμίνα

ΣΑΛΑΜΙΝΑΤην Μυκονο την απεχθάνονται οι “εναλλακτικοί“, την Σαλαμίνα την απεχθάνονται οι “γκλαμουράτοι“. Η πλάκα είναι, πως ουτε οι μεν, αλλα ουτε και οι δεν, εχουν πατησει πότε το πόδι τους να δουνε πως ειναι αυτά τα νησια απο κόντα. Απορώ πως λενε “δεν μ’αρεσει”, χωρις να έχουν πάει ποτε…

Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που δεν ανήκω σε καμία από τις δύο αυτές κατηγορίες. Ασε τους άλλους να φοράνε ταμπέλες στους εαυτούς τους και να στερούνται γευσεις από αυτήν την συντομη διαδρομη μας σε αυτόν τον τόπο…

Τον τελευταίο καιρό εχω ανακαλύψει το blog του Aster-oid με τιτλο:
Πανθ’ υπο μιαν Μυκονον, και εχω κολλήσει…
Και μόλις χθες, ανακάλυψα το flickr του γεμάτο από φωτογραφιες που με συγκίνησαν πραγματικά… Τις χαζεύω και γεμίζει η ψυχή μου.
Κολλησα οταν επεσα πάνω σε ενα σετ με φωτογραφίες του, μοναδικές και απίστευτα δυνατές, απο την αγαπημένη μου Σαλαμίνα.
Πηρα την αδεια του να σας δείξω μερικές Άλλες χαρούμενες, άλλες γλυκά μελαγχολικές, άλλες νοσταλγικές… Ακριβως σαν τα συναισθήματά μου για αυτό το νησί…

Σε ευχαριστω Aster-oid! Εισαι καταπληκτικός
περισσοτερα: favas.wordpress.com

Σχόλια:
Σαλαμύκονος δηλαδη....
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress