Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ;

salamispress Τις τελευταίες μέρες με αφορμή την επίκληση για συμπαράσταση στον δικαστικό αγώνα που αντιμετωπίζει η ανώνυμη εταιρεία ΚΤΕΛ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ και με κορύφωση τα όσα υποστηρίχτηκαν στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο σημειώνω την ευκολία με την οποία μερικοί προσπαθούν να περάσουν μηνύματα αντίθετα με όσα η ζωή μας έχει μάθει.
Είναι δύσκολο να κατανοήσω την αδυναμία της κοινής γνώμης να ξεχωρίσει τις έννοιες περί κοινωνικής προσφοράς, κοινωνικού έργου και επιχειρηματικής δραστηριότητας.


Το γεγονός αυτό, παρότι αρχικά οδήγησε σε μια σταδιακή αύξηση της γνώσης μου για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα του ΚΤΕΛ και των άλλων επιχειρήσεων, όπως πχ της κοινοπραξίας των Ferry-Boats, των Ταξί και του εμπορικού κόσμου της Σαλαμίνας, στην πραγματικότητα διαπίστωσα ότι λίγοι γνωρίζουν ότι το εταιρικό κοινωνικό έργο αυτών των επιχειρηματικών ομάδων είναι παντελώς ανύπαρκτο.

Γενικά, στις οικονομικά εύρωστες επιχειρήσεις η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία δεν είναι απλά θεωρία, είναι πρωταρχικά πράξη, τόσο στον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά όσο και γενικότερα στην κοινωνία που τις στηρίζει και τις ενισχύει, σ’ αυτούς οφείλουν την ευγνωμοσύνη τους και πρέπει να την αποδεικνύουν έμπρακτα.

Η επιχειρηματική φιλοσοφία και δράση πρέπει να διέπεται από την πεποίθηση ότι ο ρόλος της είναι μέσα στην κοινωνία, μέσα στη ζωή. Έτσι, μέρος των κερδών τους πρέπει να επιστρέφει πάλι στην κοινωνία, μέσα από την εκπαίδευση, τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, την ενίσχυση σωματείων, συλλόγων, ιδρυμάτων, απόρων οικογενειών και του αθλητισμού.

Να συμμετέχουν σε προσφορά δωρεάν φαγητού, δωρεάν σε καινούργια ρούχα, προσφορές σε φιλανθρωπικά Ιδρύματα, στις άπορες άγαμες κόρες, να βοηθούν την άγαμη μητέρα, να συντηρούν βρεφονηπιακούς σταθμούς που εξυπηρετούν την εργαζόμενη μητέρα, να παρέχουν δωρεάν ιατρική βοήθεια στην οικογένεια, να παρέχουν δωρεάν αίμα για τον χειρουργημένο, να συντρέχουν τους απόρους, τους αστέγους και τις κακοποιημένες γυναίκες , να βοηθούν τα θύματα των ναρκωτικών και την οικογένειά τους , να βοηθούν τα Κέντρα Πρόνοιας Γερόντων αλλά και τις στέγες γερόντων, να στέλνουν το παιδί και τον έφηβο δωρεάν σε κατασκήνωση, Ορφανοτροφεία, Οικοτροφεία, σε Φοιτητικές Στέγες, να δίδουν οικονομικά βοηθήματα σε αριστούχους φοιτητές-σπουδαστές, σε ιδρύματα για άτομα με ειδικές ανάγκες, ή σε θεραπευτήρια χρονίως πασχόντων.

Επιβραβεύοντας την αγωνιστικότητα, τη δύναμη και το ήθος των αθλητών, των ομάδων, οφείλουν να είναι χορηγοί κάθε μεγάλου αθλητή ή ΑΜΕΑ παραολυμπιονίκη.

Σε ποιο λοιπόν κοινωνικό έργο του ΚΤΕΛ Σαλαμίνας αναφέρονται όσοι υποστηρίζουν την άποψη του ότι τα ΚΤΕΛ Σαλαμίνας προσφέρουν τέτοιο έργο ;

Μήπως πέρα από τα παραπάνω αναρωτιέμαι, προσέφεραν οπτικοακουστικά μηχανήματα σε Κωφαλάλους; οικονομική ενίσχυση για δημιουργία κυκλοφοριακού πάρκου του Δήμου; μήπως παιχνίδια και εξοπλισμό στους παιχνιδότοπους( Παιδικές Χαρές), μήπως με βράβευση και προσφορά σχολικών ειδών σε μαθητές του Λυκείου Σαλαμίνας ή του Λυκείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης;

Μήπως στον τομέα της πρόνοιας έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους με την αγορά τροφίμων; την ενίσχυση φορέων για την εκτέλεση έργων τοπικής σημασίας (κατασκευή στάσεων, σωληνώσεις υδρεύσεων, αποκατάσταση μνημείων κ.ά.) , ή με ανθρωπιστική βοήθεια σε αναξιοπαθούντες ομογενείς, ή την αποστολή υγειονομικού υλικού στα νοσοκομεία, ή την Ενίσχυση του Εθνικού Οργανισμού Πρόνοιας ή μήπως ενισχύουν τους πολιτιστικούς φορείς για την πραγματοποίηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων.

Μήπως έχουν συμμετάσχει με χορηγίες σε διάφορες εκδηλώσεις οι οποίες έχουν γενικότερο κοινωνικό και πολιτιστικό χαρακτήρα;
Εκφράζοντας προσωπική γνώμη θεωρώ ότι αυτά καθορίζουν την έννοια του κοινωνικού έργου.
Το γεγονός ότι απασχολούν συγκεκριμένο αριθμό εργαζομένων δεν αποτελεί δα κάτι το εξαιρετικό, όλες οι ιδιωτικές εταιρείας το ίδιο δεν κάνουν ;

Αν τώρα θεωρείτε ότι προσφορά κοινωνικού έργου είναι η εκτέλεση 4-5 δρομολογίων ημερησίως στις άγονες περιοχές του νησιού, θα μου επιτρέψετε να σας θυμίσω ότι η Α.Ε ΚΤΕΛ Σαλαμίνας:
1) Έχει ήδη υπογράψει σύμβαση με τον Δήμο Σαλαμίνας, για την δημιουργία συγκοινωνιακών γραμμών στα πλαίσια του προγράμματος της ΚΕΔΚΕ ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ, (ποιοι είναι αυτοί οι όροι;).

2) Έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα e-services, Ενίσχυση επιχειρήσεων για την υλοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών " με σκοπό την αναβάθμιση των υπηρεσιών πληροφόρησης για το κοινό και,

3) Οι τιμές που ισχύουν από 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 βάσει της απόφασης Β-68134/5720/06 του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, περιέχουν εισφορά 5% όπως προβλέπεται από το Ν.2963/2001 περί Οργάνωσης και Λειτουργίας Μεταφορών, η οποίες αποδίδεται σε ειδικό αποθεματικό λογαριασμό για την ενίσχυση και αναβάθμιση των μεταφορικών υπηρεσιών.

Κάτι από επιδοτήσεις αγωνων γραμμών (υπόθεση Παυλίδη-Μανούση) μου θυμίζει αυτό.

Θα εφαρμοσθεί και από το ΚΤΕΛ Σαλαμίνας το μειωμένο εισιτήριο για άτομα πάνω από 65 χρόνων, κοινωνικό μέτρο που θα εφαρμόζεται ήδη από τον ΟΑΑΣΑ :
Ποιο είναι λοιπόν το κοινωνικό τους έργο ; Τι αφορά η πρότασή για ανάληψη ευθύνης που πρέπει να αναλάβουμε οι πολίτες ;
Τα ίδια δεν κάνει ο δήμος με το νερό; Είναι κοινωνική προσφορά η υπεκοστολόγηση του; κοινωνική προσφορά είναι η πρόσληψη υμετέρων στην ζημιογόνο εταιρεία ύδρευσης; κοινωνική προσφορά είναι ο υπερδανεισμός του Δήμου, κοινωνική προσφορά και το κυκλοφοριακό χάος , τα σκουπίδια, και, και, και;;
Μήπως λοιπόν κοινωνική προσφορά είναι τελικά η οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων αυτών εκ μέρους μας και όχι το αντίστροφο ;
Απο: psiliammosshelter.blogspot.com

Σχόλια:
Μπορεί κάποιος να μας πει ποια είναι η μέση ηλικία των οχημάτων τους; Μπορεί κάποιος να μας πει αν ανήκουν σε πολλούς τα λεωφορεία ή μήπως σε ελάχιστους;
 
h nomimi ilikia olov ton leoforeion einai 23 xronia.i ae ktel salaminas katafere meso tou voulefti neratzi na alaxei tin ilikia apo 23 se 27. etsi oti leoforeio einai paranomo gia tin ipoloipi ellada sta 24 xronia(mideniki axia metapolisis ara kai agoras)gia to nisi mas einai nomimo.
 
antapodotika to mono pou yparxei einai i simfoneia me ti nomarxia na kanei ta dromologia ton mathiton me simvasi alla kai na tous pigenei kai kapies ekdomes dorean.alla stis ekdromes ta paidia mas plironoyn.
 
Ανύπαρκτο το κοινωνικό έργο και η προσφορά όσων αναφέρονται στο πολύ ενδιαφέρον κείμενο. Ειδικά η επιχειρηματική συμπεριφορά των πλοιοκτητών φέριμποτ είναι απαράδεκτη και προκλητική. Η κοινωνική τους προσφορά μηδαμινή, το κοινωφελές τους έργο ανύπαρκτο. Και δεν μιλάμε τώρα για φραγκοδίφραγκα αλλά για περίπου 10.000.000 διελέυσεις τον χρόνο με τιμές υπερβολικά υψηλές για την διαδρομή, οπότε ακόμα και το 1% να πήγαινει σε αγαθούς σκοπούς, θα ήταν υπέραρκετο. Αλλά αυτό συμβαίνει όταν η επιχειρηματικότητα ταυτίζεται με την ανήθικη λαιμαργία. ΠΣ
 
Η κοινοπραξια ειναι απαραδεκτη. Κοινωνικο εργο μηδεν. Υπηρεσιες απαραδεκτες. Τιμολογια επισης απαραδεκτα.Σε εκδρομη δημοτικου σχολειου και επειδη εβγαινε ακριβα το εισιτηριο ειπαμε να κοψουν λιγοτερα εισιτηρια για τα παιδια (ειχαμε παρει πουλμαν απο Μεγαρα γιατι οι εδω τιμες ειναι απαραδεκτες). Μοηκαν μεσα στο λεωφορειο και μετρησαν ενα ενα τα παιδια! Λεας και θα επεφτε εξω η επιχειρηση αν επαιρναν 20 ευρω λιγοτερα. Ενα αλλο απαραδεκτο γεγονος ειναι οταν μπαινουν χωις εισιτηριο ιδιοκτητες ή συγγενεις ιδιοκτητων φερυμποτ. Οχι μονο μπαινουν μπροστα στη σειρα (λες και ειναι τσιφλικι τους) αλλα δεν πληρωνουν και εισιτηριο, χανοντας το κρατος και οι λοιποι φορεις τις εισφορες. Δεν εχουν καταλαβει οτι τα φερυμποτ ειναι στη γραμμη και δεν ειναι τσιφλικι κανενος. Εδω ομως φταιει και η τοπικη κονωνια αλλα και ο δημος που δεν πιεζουν για συγκρατηση τιμων. Για να παψουν λοιπον οι νταβατζηδες πρεπει να γινει η γεφυρα.Μονο ετσι θα αναβαθμιστει το νησι. Και μην ακουσω βλακειες του τυπου ''θα ερθει πολυς κοσμος και θα χαλασει τονησι''....Τωρα το νησι''πηζει'' απο κοσμο αργιες και καλοκαιρια, ενω δεν υπαρχουν υποδομες και υπηρεσιες με αποτελεσμα να επικρατει χαος. Αν ομως υπηρχαν περισσοτεροι μονιμοι θα υπηρχαν και καλυτερες υπηρεσιες.
 
Δεδομένων των σημερινών συνθηκών που διαιωνίζονται κιόλας καλύτερα να γίνει η γέφυρα χίλες φορές..Αυτό το πράγμα να είναι αραγμένα τόσα φέρρυ και να έχει το βράδυ δύο φέρρυ μόνο μέσα σε μία ολόκληρη ώρα είναι το λιγότερο απαράδεκτο...Και να συμφωνήσω με το παραπάνω άρθρο ιδιοκτήτες,κουμπάροι,ξαδέρφια να μην πληρώνουν εισητήριο οκ μια έκπτωση σε αθλητές,σε μαθητές και σε αυτούς που πηγαινοέρχονται καθημερινά δεν μπορούν να κάνουν?και να πώ οκ και πάλι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα από αυτά ένα καλό για αυτό τον τόπο δεν μπορούν να κάνουν??τόσα λεφτά βγάζουν είναι κρίμα να μην βάζουν το χέρι να κάνουν την παραμικρή κίνηση...έλεος.......άλλοι επιχειρηματίες που δίνουν ότι μπορούν δεν είναι λιγότερο πλούσιοοι..αυτό και μόνο αυτό..ντροπή τους..
 
Κύριοι, η ΚΤΕΛ ΑΕ παρέχει κοινωνικό έργο πάνω από σαράντα χρόνια στο νησί σαν ιδιωτική επιχείρηση γι'αυτό θα έπρεπε να ενημεωθείτε πριν απευθύνετε τα σχόλια σας. Τα παράπονα σας επι του μεταφορικού έργου είναι θεμιτά φυσικά όπως και η διάθεση μας να μας επισκεφθείτε στα γραφεία μας ώστε να σας ενημερώσουμε πλήρως για όλα τα θέματα που σας απασχολούν.
 
Ποίο είναι το κοινωνικό έργο της ΚΤΕΛ Α.Ε.??Να μας παραθέσετε το έργο σας...Είμαστε κάτοικοι σε αυτό το νησί εκ γεννετής και έργο δεν έχουμε δει....τουλάχιστον αφού δεν το βλέπουμε εμείς μήπως μπορείτε να μας το πείτε μπας και το δούμε και εμείς το έργο σας??
 
Ο Λαός έχει ανάγκη την κωμωδία.

Να ανοίξει εδώ και τώρα η βουλή!

Το "Λαμόγιο"
 
maueno oti ua jekinisi dimotiki sigkinonia einai aliuia?an nai mprabo sto dimarxo.gia na leme kai kati kalo.
 
Το κοινωνικο εργο της ΚΤΕΛ Α.Ε. ειναι να τα "παιρνει" απο αυτους που δεν εχουν δικο τους μεσο και δεν μπορουν να τα δινουν στα ταξι, δηλαδη τους χαμηλοσυνταξιουχους και τα φτωχαδακια...
 
ti egine re palikaria pigate diakopes>?
 
τι κοινονικο εργο θα μπορουσε να κανει μια Α.Ε.?παρτε χαμπαρι οτι πρωτα ηταν ενα Κοινο Ταμειο Εκμεταλευσης Λεωφορειων(κτελ).ενω τωρα μια Α.Ε.με επωνυμια -κτελ σαλαμινας-,μπορουσε να ειχε και μια αλλη επωνυμια,αλλα στην ελλαδα οτι παραπλανιτικο γραφει η επιγραφη δεν ειναι και η πραγματικοτητα
 
'Αρα αφού η ΚΤΕΛ Α.Ε. είναι μια ανώνυμη εταιρεία μπορεί λοιπόν να δημιουργηθεί και μία άλλη εταιρεία η ΟΤΙΝΑΝΑΙ Α.Ε. και να γίνει ο ανταγωνισμός όπως πρέπει!!Να έχουν εξιχρονισμένα λεωφορεία, χαμηλές τιμές και δρομολόγια μέχρι τις 00:00 και όχι μέχρι τις 21:00 όπως τώρα, λες και μετά τις 21:00 δεν κυκλοφορεί κόσμος.
Αλλά όπως είπε και κάποιος παραπάνω αν είχαμε Δημοτική Συγκοινωνία αυτό θα ήταν φανταστικό. Αλλά θα αφήσει η ΚΤΕΛ Α.Ε. να γίνει τέτοιο έργο???Χλωμό το βλέπω...
 
καποτε μια ομαδα επισκεφτηκε την νομαρχια για να δωσει νεες αδειες σε αλλη αε,και ο τοτε αντινομαρχης αγγελης μας τα εκανε ασυμφορα και τραγικα,πηγε δηλαδη να προστατεψει και την επενδυση μας.Απο ποτε ο καθε αντινομαρχης ενδειαφερετε για το ξεκινημα μιας αε?μαλλον ενδιαφεροταν για πραγματα που ολοι καταλαβαινουμε.για αυτα που θα χανοντουσαν.για αυτα που θα ερχονταν στο φως.
 
ΠΡΟΤΑΣΗ!ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗ Η ΑΕ ΚΤΕΛ+Η ΑΕ ΑΙΑΣ ΣΕ ΑΕ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΧΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ+ΑΙΑ.
 
η δημοτικη συγκοινωνια ειναι πια γεγονος.ηδη αγοραστικε το πρωτο οχημα.ΕΝΑ ΤΖΙΠ ΜΑΥΡΟ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
 
Πρός ΛΑΜΟΓΙΟ.
Θα σου θυμίσω κάτι απο την μυθολογία. Ο ΑΙΣΩΠΟΣ λέειλοιπόν.
Ενα συμπαθές τετράποδο το οποίο δεν ένιωθε καθόλου καλά με τον εαυτό του ήθελε να είναι κάποιος άλλος.Ισχυρός και σεβαστός μεταξύ των ζώων και των ανθρώπων.Κάποια στιγμή,επεσε στα χέρια του μία λεοντή. Τη φόρεσε και εκτοτε απ` οπου περνούσε σκορπούσε τον φόβο και τον τρόμο.Κάποιος δυνατός αέρας το ξεσκέπασε,κι έγινε περιγελως.Ποιά Βουλή να ανοίξει ο Καραμανλής. ΛΕΟΝΤΗ ΛΕΟΝΤΗ!!!!!!!
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress