Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΗΜΕΡΙΔΑ... απο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ & ΟΕΕΣΣ

salamispress ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας και ο Σύλλογος Εργαζομένων του Κέντρου Υγείας Σαλαμίνας, διοργανώνουν την Κυριακή 17 Μαΐου 2009, στις 10:30 π.μ. στην αίθουσα Δημ. Μπόγρη του Δημαρχιακού Μεγάρου Σαλαμίνας,

ημερίδα με θέμα: «Υποδομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Σαλαμίνα. Υπάρχουσα κατάσταση - σύγχρονες κοινωνικές απαιτήσεις».

Η ΟΕΕΣΣ και ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΚΥΣ, προσκαλούν τους κατοίκους του νησιού να συμμετάσχουν, πιστεύοντας ότι ο προβληματισμός που θα αναπτυχθεί θα αποτελέσει την αφετηρία για την διεκδίκηση λύσεων στο σοβαρό πρόβλημα των ελλείψεων υποδομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που μαστίζει το νησί μας.

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009 , Η Οργανωτική Επιτροπή
περισσοτερα: oeesalaminas.blogspot.com

Σχόλια:
Ως απλός παρατηρητής των καταστάσεων που συμβαίνουν στον τόπο μας, και ως ενεργός πολίτης,έχω να παρατηρίσω και να θέσω και κάποια ερωτήματα.
1)Από πότε η ΟΕΕΣΣ ενδιαφέρεται για
την υγεία των κατοίκων του νησιού;
Τόσα χρόνια γιατί δεν το θυμόταν;
Το θυμήθηκε τώρα που πατρονάρει
τον κ.Τσαβαρή, ο οποίος έχει τάξει του κ,Ευθυμίου προέδρου της ΟΕΕΣΣ
την θέση του γενικού γραμματέα του
Δήμου, εάν εκλεγεί Δήμαρχος βέβαια.
Γιατί η ΟΕΕΣΣ δεν έχει πάρει θέσει
έως τώρα για την αποχέτευση, αφού
ενδιαφέρεται για την υγεία μας;
Γιατί η ΟΕΕΣΣ δεν έχει πάρει θέσει
για το νερό που πίνουμε;
Δεν έχουν σχέσει αυτά με την υγεία;
Εντελώς ξαφνικά και συμπτωματικά
πάνω στην προεκλογική αναμπουμπούλα και στο ψάξιμο υποψηφίων κάποιοι θυμήθικαν και τους ψηφοφορους.Γιατί άραγε;;;;;;


2)Και τώρα ερχώμαστε στο σύλλογο
εργαζωμένων του ΚΥΣ,και ειδικά στις
απαντήσεις που μου έδωσε ο πρόεδρος
του κ.Δραγομάνοβιτς.
Θέλω να δηλώσω στον φίλτατο Γεράσιμο ότι δεν έχει καμία μα καμία προσωπική αιχμή η τοποθετησήμου ή οι ερωτήσεις μου.
Απλά κάνω πολιτική επισκόπιση,
μήπως και βγούν κάποια συμπεράσματα.
Αγαπητέ Γεράσιμε στην απάντηση που μου έδωσες,δηλώνεις με τα γραφώμενά σου ότι ο σύλλογό σας
ΠΑΣΟΚοκρατήται και καλά κάνει για εμέ.
Από όσο γνωρίζω είσαι και μέλλος της συντονιστηκής επιτροπής ΠΑΣΟΚ Σαλαμίνας.
Πως λοιπόν δεν ακολουθείται τις επιλογές του κομματό σας;
Γιατί συνεργάζεσται με ανθρώπους που θέλουν τη Δημοτική Αρχή του κ. Σοφρά να την ρίξουν στα τάρταρα;
Γιατί αυτή η ημερίδα να μην γινόταν
υπό την αιγίδα του Δήμου που σε τελευταία ανάλυση θα είχε και περισσότερη βαρύτητα;;;;
Μου απάντησες στο σχόλιό μου πως κανένα μέλλοςτου ΠΑΣΟΚ δεν είναι κατά της αποχέτευσης.
Αλήθεια τον κ. Τσαβαρή τον διαγράψατε;;;;
Την ομάδα του μήπως;;;;;;
Ή μήπως δεν ξέρετε την πλήρη εναρμόνιση του κ Ταβαρή με τον κ Μακρή και την ομάδατου στα Δημοτικά
συμβούλια;;;;
Οκ.Τσαβαρής από όσο γνωρίζετε και η ομάδα του είναι μέλλη του ΠΑΣΟΚ.
Δεν λέω λοιπόν ανακρίβειες.
Θα επανέλθω.

Μετά τιμης
ΣΩΚΡΑΤΕΣ
 
Αγαπητέ ΣΩΚΡΑΤΕΣ
χαίρομαι που έστω και τώρα απέκτησες ένα όνομα,όχι το κανονικό σου,και άφησες την ανωνυμία.
Πραγματικά, ότι έχει σχέση με το Κ.Υγείας ,θα μου είναι ευχαριστο να δίνω τις όποιες διευκρινήσεις ή εξηγήσεις μου ζητηθούν.Θα σε παρακαλέσω όμως να μου δώσεις το δικαίωμα να μη μπλέκω τις δύο ιδιότητές μου γιατί αυτό φοβάμαι ότι θα με οδηγήσει σε περίεργα μονοπάτια.Όσο μπορώ ,τώρα που είμαι λίγο νέος ακόμα, προσπαθώ να το προστατεύω.Ελπίζω να μπορείς να διασταυρώσεις αυτή μου την στάση.
Εγώ θέλω να σου αναφέρω απλώς ότι η ημερίδα γίνετε κατόπιν πρότασης της Ομοσπονδίας και πιστεύουμε ότι σαν σύλλογος θα ήταν καλό να ακουστούν κάποια πράγματα στο νησί μας για την κατάσταση που επικρατεί στο θέμα της υγείας.Αν φίλε μου ,με τόσες διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα σε τοπικούς παράγοντες,ανάμεσα σε περίεργες συμμαχίες που ανακύπτουν κάθε τόσο και λίγο,και τόσα άλλα περίεργα που συμβαίνουν, θα έπρεπε να μην κάνουμε τίποτα για να ακουστεί το πρόβλημα που λέγετε υγεία στην Σαλαμίνα.Και στον Δήμο πήγαμε για βοήθεια και στον άλλο Δήμο του νησιού δέχτηκαν να μας βοηθήσουν και γενικά η προσπάθεια αυτή απο μέρους μας δεν έχει καμμιά ύποπτη πρόθεση.Μην προσπαθούμε να κάνουμε συνεχώς δεύτερες σκέψεις.
Αν μπορείς να τα διασταυρώσεις όλα αυτά ,θα καταλάβεις πως ότι έχει σχέση με το Κ.Υγείας και όποιος μπορεί να μας βοηθήσει δεν θα του κλείσουμε την πόρτα επειδή είναι δεξιός ,αριστερός,πράσινος και ότι άλλο θέλει.Και ιδίως κανείς δεν μπορεί μ'αυτόν το σύλλογο να επιδιώξει να τον χειραγωγήσει λόγω της διπλής ιδιότητάς μου ή να τον καπελώσει για δικά του συμφέροντα.
Φίλε μου Σωκρατες άλλο δείχνω αφελής,άλλο κάνω τον αφελή και άλλο είμαι αφελής.Ελπίζω να ξέρεις την κατηγορία που δεν ανήκω.
Με εκτίμηση
Γεράσιμος
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress