Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας γιατί δεν παραβρέθηκε στην εκδήλωση και επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Σαλαμίνα ???

salamispress Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας γιατί δεν παραβρέθηκε στην εκδήλωση ???
Η Σαλαμίνα δεν έχει δημοτική αρχή ???
Τον κάλεσε ο Διοικητής του Ναύσταθμου ???
Εάν δεν τον καλέσατε , ντροπή σας κ.διοικητά , η Σαλαμίνα κ.διοικητά έχει την ίδια η και ίσως μεγαλύτερη ναυτική ιστορία από τον ίδιο τον ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ και έχουμε υποστεί πολλές φορές στην ιστορία μας τις συνέπιες του ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ, και τα χώματα που πατάτε στον Ναύσταθμο κ.διοικητά είναι δωρεά από έναν κουλουριότη κ.διοικητά που δώρισε την περιουσία του για να υπάρχει σήμερα ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΣ κ.διοικητά .
Το λιγότερο, έχεις υποχρέωση σε αυτόν , και να τιμάς την ΚΟΥΛΟΥΡΗ και τους ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ κ.διοικητά του Ναυστάθμου Σαλαμίνας.
----------------------------------------------------------------------------------------
Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί....
Ο πρώτος ελληνικός Ναύσταθμος μετά την επανάσταση του 1821, ιδρύθηκε το 1829 στον Πόρο και λειτούργησε εκεί μέχρι το 1881. Κατά το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο του 1878 έως τα μέσα Απριλίου του 1881, ορισμένες δραστηριότητες του Ναυστάθμου Πόρου είχαν μεταφερθεί προσωρινά στους χώρους της Ιεράς Μονής Φανερωμένης στη Σαλαμίνα. Στις 16 Απριλίου 1881 αποφασίσθηκε η ίδρυση Ναυστάθμου στη Σαλαμίνα στη θέση Αράπη (σημερινή θέση του Ναυστάθμου). Η συνολική έκταση περίπου 3.000 στρέμματα που απαιτείτο για τη δημιουργία του, παραχωρήθηκε δωρεάν από το Δήμο Σαλαμίνας και από ιδιοκτήτες γης του νησιού. Η παραχώρηση αυτή, που έγινε πρωτίστως για την εξυπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων, έμελλε να αποφέρει και σημαντικά οφέλη στο νησί.Από το 1881 άρχισε σταδιακά η οικοδόμηση του Ναυστάθμου Σαλαμίνας και ταυτόχρονα η μεταφορά των εγκαταστάσεων που υπήρχαν στον Πόρο και στη Μονή Φανερωμένης. Από τα πρώτα κτίσματα που κατασκευάστηκαν στον υπό ανέγερση Ναύσταθμο ήταν και η εκκλησία του Αγίου Νικολάου (τέλη του 1882).Κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων, της Μικρασιατικής Εκστρατείας και των Παγκοσμίων Πολέμων, ο Ναύσταθμος Σαλαμίνας πρόσφερε ανεκτίμητες υπηρεσίες στο ελληνικό έθνος. Μετά την αποχώρηση των Γερμανών κατακτητών από την Ελλάδα (Οκτώβριος 1944), ο Ναύσταθμος είχε υποστεί σημαντικές ζημιές. Οι εργασίες ανασυγκρότησής του άρχισαν το Νοέμβριο του 1944 και σταδιακά αποκατέστησαν τη λειτουργία του. Έκτοτε ο Ναύσταθμος Σαλαμίνας εξακολούθησε και εξακολουθεί να καλύπτει κατά τον αρτιότερο τρόπο τις ανάγκες συντήρησης και υποστήριξης των πολεμικών πλοίων, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην εθνική άμυνα και κατ΄ επέκταση στην εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία της Ελλάδας.

Βιβλιογραφία
Αντιναύαρχος Θ. Κατωπόδης, ΠΝ «Σαλαμίνα, η Αγαπημένη», περιοδικό Έρευνα, τεύχος Ιουλ-Αυγ 2001.
Πλοίαρχος (Ο) Ν.Τσαπράζης, ΠΝ «Ο Πολεμικός Ναύσταθμος Σαλαμίνας», Εκδόσεις Ιστορικής Υπηρεσίας Ναυτικού, 1991.
Αντιπλοίαρχος (Ο) Αθ. Τσιλιβίγκος, ΠΝ «Σαλαμίνα, Μονή Φανερωμένης και ο Πρώτος Ναύσταθμος 1878-1881», Εκδόσεις Ίανθος, 2005.
Π. Φήμης, Το Ιστορικό του Πολεμικού Ναυστάθμου Σαλαμίνας, περιοδικό Έρευνα, τεύχος Ιουλ-Αυγ 2001.
Λεύκωμα «Ναυτικό Νοσοκομείο Σαλαμίνας 1878-2003», Εκδόσεις ΝΝΣ, 2003.
salamispress

Σχόλια:
Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ

Αγαπητέ μου, κάνεις κάποιο λάθος.
Διοικητής στο Ναύσταθμο είναι ο Αρχιπλοίαρχος Καλόγηρος και όχι ο Παπαδουλής.
Και δεύτερον, ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη φρεγάτα 'ΨΑΡΑ' και όχι τη Σαλαμίνα.
Για ποιό λόγω να καλέσει ο Διοικητής τον Δήμαρχο;

Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Ο Ναύσταθμος που αυτή τη στιγμή βρίσκεται η φρεγάτα Ψαρρά είναι στην Σαλαμίνα. Η Σαλαμίνα εκπροσωπείται από έναν δήμαρχο που οφείλουν να τον προσκαλούν σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις το λιγότερο σαν τιμή προς το νησί που φιλοξενεί το Ναύσταθμο....Έλεος δηλαδή, επειδή ο δήμαρχος είναι πράσινος και ο πρωθυπουργός μπλε δεν έπρεπε να βρεθούν στον ίδιο χώρο???Ε???
 
τα χώματα αυτά αγοράστηκαν από το ελληνικό δημόσιο και δεν δόθηκαν σε αυτό ως δωρεά. Για την αποκατάσταση της αλήθειας. Όσο για το φιλότιμο συμφωνώ μαζί σας αλλά είναι παλιά συνήθεια στο νησί μας πράγματα που ανήκουν σε άλλους να μην το αναγνωρίζουμε.
 
Ο πρώτος ελληνικός Ναύσταθμος μετά την επανάσταση του 1821, ιδρύθηκε το 1829 στον Πόρο και λειτούργησε εκεί μέχρι το 1881. Κατά το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο του 1878 έως τα μέσα Απριλίου του 1881, ορισμένες δραστηριότητες του Ναυστάθμου Πόρου είχαν μεταφερθεί προσωρινά στους χώρους της Ιεράς Μονής Φανερωμένης στη Σαλαμίνα. Στις 16 Απριλίου 1881 αποφασίσθηκε η ίδρυση Ναυστάθμου στη Σαλαμίνα στη θέση Αράπη (σημερινή θέση του Ναυστάθμου). Η συνολική έκταση περίπου 3.000 στρέμματα που απαιτείτο για τη δημιουργία του, παραχωρήθηκε δωρεάν από το Δήμο Σαλαμίνας και από ιδιοκτήτες γης του νησιού. Η παραχώρηση αυτή, που έγινε πρωτίστως για την εξυπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων, έμελλε να αποφέρει και σημαντικά οφέλη στο νησί.Από το 1881 άρχισε σταδιακά η οικοδόμηση του Ναυστάθμου Σαλαμίνας και ταυτόχρονα η μεταφορά των εγκαταστάσεων που υπήρχαν στον Πόρο και στη Μονή Φανερωμένης. Από τα πρώτα κτίσματα που κατασκευάστηκαν στον υπό ανέγερση Ναύσταθμο ήταν και η εκκλησία του Αγίου Νικολάου (τέλη του 1882).Κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων, της Μικρασιατικής Εκστρατείας και των Παγκοσμίων Πολέμων, ο Ναύσταθμος Σαλαμίνας πρόσφερε ανεκτίμητες υπηρεσίες στο ελληνικό έθνος. Μετά την αποχώρηση των Γερμανών κατακτητών από την Ελλάδα (Οκτώβριος 1944), ο Ναύσταθμος είχε υποστεί σημαντικές ζημιές. Οι εργασίες ανασυγκρότησής του άρχισαν το Νοέμβριο του 1944 και σταδιακά αποκατέστησαν τη λειτουργία του. Έκτοτε ο Ναύσταθμος Σαλαμίνας εξακολούθησε και εξακολουθεί να καλύπτει κατά τον αρτιότερο τρόπο τις ανάγκες συντήρησης και υποστήριξης των πολεμικών πλοίων, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην εθνική άμυνα και κατ΄ επέκταση στην εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία της Ελλάδας.

ΒιβλιογραφίαΑντιναύαρχος Θ. Κατωπόδης, ΠΝ «Σαλαμίνα, η Αγαπημένη», περιοδικό Έρευνα, τεύχος Ιουλ-Αυγ 2001.
Πλοίαρχος (Ο) Ν.Τσαπράζης, ΠΝ «Ο Πολεμικός Ναύσταθμος Σαλαμίνας», Εκδόσεις Ιστορικής Υπηρεσίας Ναυτικού, 1991.
Αντιπλοίαρχος (Ο) Αθ. Τσιλιβίγκος, ΠΝ «Σαλαμίνα, Μονή Φανερωμένης και ο Πρώτος Ναύσταθμος 1878-1881», Εκδόσεις Ίανθος, 2005.
Π. Φήμης, Το Ιστορικό του Πολεμικού Ναυστάθμου Σαλαμίνας, περιοδικό Έρευνα, τεύχος Ιουλ-Αυγ 2001.
Λεύκωμα «Ναυτικό Νοσοκομείο Σαλαμίνας 1878-2003», Εκδόσεις ΝΝΣ, 2003.
salamispress
 
Λυπάμαι που θα στεναχωρήσω κάποιους που λένε ανακρίβειες κι αναλήθειες και μάλιστα τις γράφουν με έντονα γράμματα για να στηρίξουν με σθένος την γνώμη τους.Για να μαθαίνουν και οι παλιοί λοιπόν. Με το συμβόλαιο με αριθμό 7596/2-7-1962 του συμβολαιογράφου Αναστασιάδη Δημητρίου το Ελληνικό Δημόσιο αγόρασε την έκταση αυτή από ιδιώτες αντί 2.600.000 δρχ. Ελπίζω να διορθώσετε την βιβλιογραφία που παραθέτετε στις επόμενες εκδόσεις σας γιατί η ιστορία ενός νησιού δεν πρέπει να αλλάζει από γενιά σε γενιά.
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress