Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ Ή ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ???

salamispressΦίλες και φίλοι.
Μέσα σε όλα τα συμβαίνοντα γύρω μας, δύο πράγματα ξεχωρίζουν κατά την άποψή μου.
Το ενα είναι η συνέχιση του έργου της αποχέτευσης παρά τα όσα λέγονται και γράφονται και το άλλο είναι η απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά για την διοικητική υπαγωγή πλέον της Ρεβυθούσας και του Μακρονησίου στο Δήμο Σαλαμίνος.
Θεωρώ και τα δύο πολύ σημαντικά για το νησί μας.

ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ: Το σημαντικότερο έργο υποδομής που έχει γινεί ποτέ στηΣαλαμίνα. Πολλά έχουν ακουστεί, γραφτεί και εξακολουθούν να λέγονται και να γράφονται.
Μίζες , κολητοί εργολάβοι , έκπτωση 1% , σύστημα VACUUM. Σίγουρα κάποια δόση αλήθειας θα υπάρχει, διότι έργο χωρίς μίζα στην Ελλάδα δεν γίνεται. Το σημαντικό όμως είναι ότι το έργο εκτελείται και μάλιστα με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Δεν ξέρω αν στο τέλος κληθούμε σαν δημότες να πληρώσουμε το παραπάνω κόστος του VACUUM, αλλά το έργο εκτελείται και κάποια στιγμή θα τελειώσει.
Και μαζί με το έργο θα σταματήσουν και οι χείμαροι σκατού που πέφτουν στους δρόμους του νησιού και καταλήγουν στη θάλασσα. Αρα δύο καλά.
Βελτίωση της ποιότητας ζωής και προστασία του θαλασίου περιβάλλοντος.
Τώρα , αν θέλουμε να μάθουμε αν πέσανε μίζες, ας ζητήσουμε τα Πόθεν Έσχες των Δημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων που πέρασαν τα τελευταία 20 χρόνια.
Πιστεύω ότι θα έχει πολύ πλάκα. ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!!

ΡΕΒΥΘΟΥΣΑ: σημαντικότατη η απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά να υπάγει διοικητικά πλέον την Ρεβυθούσα και το Μακρονήσι εκεί που ανήκουν φυσικά, στο Δήμο Σαλαμίνος και οχι στο Δήμο Μεγαρέων.
Τί σημαίνει για μας όμως αυτή η απόφαση;
Έσοδα και οφέλη για το νησί μας.
Τα έσοδα που εισέπραται τόσα χρόνια ο Δήμος Μεγαρέων, τώρα θα εισπράτονται απο το δικό μας Δήμο.
Οι προσλήψεις προσωπικού στις μονάδες της Ρεβυθούσας,τώρα πρέπει να γίνονται απο τους κατοίκους του Δήμου μας , και οχι απο τα Μέγαρα.
Τα έσοδα απο την Ρεβυθούσα θα είναι ένας τεράστιος μοχλός ανάπτυξης του νησιού μας, στα χέρια της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής.
Αρκεί βέβαια η Δημοτική Αρχή να χρησιμοποιεί τα έσοδα για έργα υποδομής και ανάπτυξης και όχι για μικροκομματικά οφέλη και μιζούλες.
Και καλό θα ήταν πιστεύω να επαναφέρουμε το αίτημα των κατοίκων του νησιού μας, για τοποθέτηση Φυσικού Αερίου και στα δικά μας σπίτια.
Αυτό όμως φίλοι θα το συζητήσουμε στο επόμενο άρθρο μου.
Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
Υ.Γ για κάποιους που λένε ότι δεν τους λέω προτάσεις.

Σχόλια:
Φιλαράκο τι μας λες ποια εικοσαετία;
Ο αντιδήμαρχος των έργων κύριος Κώστας Αγαπίου ήταν φίλος και συνεταίρος με τον ιδιοκτήτη της εταιρίας << Μεσόγειος >>, που κατασκευάζει την αποχέτευση. Κι εσύ ψάχνεις να βρεις τι ακριβώς συμβαίνει , είσαι στα καλά σου;
 
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 28/03/09 18.41

Εγώ φίλε κάνω την αρχή και σε βάζω να σκεφτείς και να πεις την άποψη σου. Αυτά που λες τα ξέρω. Είναι γεγονός.
Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗ,καλά τα πας μάγκα μου.Πρόσεχε ομως μην΄πάρουν τα μιαλά σου αέρα σαν του παππού σου ντέ του ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗ που βούτηξε το αλογο και έκανε ντού για τους ουρανούς.Με πιάνεις;Αρπαξε την φάπα απο τον ΔΙΑ και του κατέβασε τα αυτιά στα γόνατα γιαυτο και κουτσάθηκε.Πρόσεχε γιατί στο τέλος θα λές 'Δεν με λένε Σταυρο και κυρ Σταυρο καιαφέντη τσουτσουλομύτη,μονο ..σταύρο με λένε'.αΝΤΕ ΜΠΡΆΒΟ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΙΣΙΑ. κλειστε τα φωτα ρεεεε...
Το 'Λαμογιο΄.
 
Εγω θα σε λεω ΒΕΛΛΕΡΕ-ΦΑΝΤΗ.Μεχρι ενος σημειου καλα τα ειπες,αλλα ρε φαντη αυτα δεν ηταν προτασεις,ειναι διαπιστωσεις,ειναι γεγονοτα και εσυ απλα απαριθμηζεις τα εργα.Ομως κανεις ενα μεγαλο λαθος οπως και αλλοι.Δινετε σημασια μονο στα υλικα αγαθα.Παρα πολυ καλα τα εργα αυτα,δεν ειναι μονο αυτα,ειναικαι το ΕΚΑΒ που σε εικοσητετραωρη βαση σωζει ζωες, και με την εντατικη του μοναδα ιδιαιτερα!!!!Εκτος λοιπον απο το ποθεν εσχες του ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΓΑΠΙΟΥ που συμφωνω απολυτα να βγει στη δημοσιοτητα,ας του ριχνουμε και καμια ευχη για να αγιασουν τα αποθαμενα του.Ας αποδοσουμε τα του Καισαρος και αυτα που αξιζουν στον καθενα.Προτασεις λοιπον εχεις; Καποιος αλλος φιλος εκανε προταση για τις αμιαντοσωληνες της ΕΥΔΑΠ.Εισαι μαχημος;Η μολις βλεπεις τα δυσκολα καβαλας τον Πηγασο και χανεσε.Για να δω νεε μου τι κοτσια εχεις.Μηπως τα εχεις μονο στο διαδυκτιο και μας κανεις τον μαγκα εκ του μακροθεν;Περιμενω .

Με αγαπη προς τους νεους.
ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ
 
ΠΡΟΣ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ

Φίλε μου, ίσως τα χρόνια που ρίχνουν το βάρος τους πάνω σου δεν σου επιτρέπουν να δεις την πρόταση μου. ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ. Θα γράψω σήμερα σχετικά, αν θέλεις διάβασε το άρθρο που θα ανεβάσω για το θέμα.
Επίσης θέλω να σε ενημερώσω ότι εδώ δεν γράφω για να αβαντάρω κανεναν πολιτικό ή πολιτικάντη.
Γράφω και συζητώ με τους συνδημότες μου τα προβλήματα του νησιού και ρίχνω και καμιά ιδέα που ίσως φανεί χρήσιμη.
Αυτά περί μαγκιάς που μου λες, σαν μεγαλύτερος μου που είσαι , περιμένω να μου δώσεις το καλό παράδειγμα και να τα κάνεις πράξη πρώτα εσύ. Δώσε μου το δείγμα της μαγκιάς σου αγαπητέ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ, και σε ακολουθώ.


Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Περί Ρεβυθούσας: Ο Σοφράς ενέγραψε στον προϋπολογισμό έσοδα από τη Ρεβυθούσα- όμως δεν θα πάρει τσεντέζιμο γιατί οι Μεγαρίτες ιμπεριαλιστές έχουν κινήσει γη και ουρανό! Δεν γνωρίζω αν έχουν και αυτοί εγγράψει έσοδα στο δικό τους προϋπολογισμό από τη Ρεβυθούσσα. Και επειδή τα έσοδα είναι σοβαρά, θα τραβήξει σε μάκρος αυτή η ιστορία. Το ζήτημα όμως είναι οτι με αυτές τις ιστορίες επωφελείται η εταιρεία διαχείρισης της Ρεβυθούσσας αφού μπορεί να μην αποδώσει σε κανέναν φράγκο κινώντας και αυτή νομικές διαδικασίες. Ωραία έ;
Περί αποχέτευσης: Ο σκατοχείμαρρος είναι ένα δείγμα του νεοελληνικού πολιτισμού. Δείχνει καθαρά πως αντιλαμβάνεται ο νεοέλληνας την σχέση του με τον διπλανό του και με το περιβάλλον. Ωστόσο, ειδικά για την αποχέτευση, υπάρχουν μερικά παράπλευρα: η ένωση υδραυλικών έβγαλε ανακοίνωση στην διαμαρτύρεται γιατί υπάλληλοι του δήμου εντελώς παράνομα κάνουν συνδέσεις στο δίκτυο (υπάρχει σχετικός νόμος που απαγορεύει στους βολεμένους του κρατικού μισθού να αρπάζουν το ψωμί των ελεύθερων επαγγελματιών). Άλλο ένα δείγμα λοιπόν κοινωνικής αντίληψης!
Όσο για τα πόθεν έσχες...θα είχε πάρα πολύ μεγάλη πλάκα, αν και θα πρέπει σε μερικούς να γίνει και έρευνα στα σπίτια τους (τα "μαύρα" τα κρύβουν στο φανάρι...). Η μεγάλη πλάκα είναι οτι οι μίζες μοιράζονται σε αρκετούς! Για πότε οι Ρωμιοί φτιάχνουν κόζα νόστρα είναι απορίας άξιο! Και κάποιος που θα διαβάσει σίγουρα το σχόλιο ξέρει τί α κ ρ ι β ώ ς εννοώ.
Αυτά για να δοθεί μια ώθηση στον προβληματισμό του Βελλερεφόντη, του Μαθουσάλα - ίσως και του Πήγασου που σε΄λίγο θ'αρχίσει να πετάει τις σβουνιές του από τα σύννεφα...
 
Ο κ. Σοφράς δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το περιβάλλον της Σαλαμίνας.Με τις υπήρεσίες του Δήμου στο αλαλούμ,είτε διαλυμένες, είτε ανενεργές,είτε επανδρωμένες με άσχετους και με τα λαμόγια των δύο προηγούμενων δημάρχων να αλωνίζουν (βλέπε οδηγός και bodygard και ρουφιάνος και τεμπέλης),(βλέπε διευθυντή λαμόγιο εισαγόμενο)πως να προκόψει. Δεν
μπορεί να λύσει τα απλά τα καθημερινά θέλετε και να στηρίξει το περιβάλλον;Μην είστε αφελείς.
Ο σκόπός του είναι ένας και μοναδικός. Το ΕΥ ΖΕΙΝ το δικό του μέχρι και τα δισέγγονά του .Είχε μια σκασίλα για την Κούλουρη,λες και όταν φύγει από το θρόνο θα ξανάρθει να δει τι κάνει ο έρμος τούτος τόπος!
 
Βελλερεφοντη καλημερα.Ουτε το φυσικο αεριο ειναι προταση και ξερεις γιατι;Γιατι και αυτο δρομολογιμενο ειναι.Ημεγαλη προσπαθεια του πρωιν δημαρχου τοτε και του νυν τωρα ειναι η συνδεση με φυσικο αεριο του νησιου.Εγω δεν σου ειπα να αβανταρεις κανενα πολιτικο.Εσυ εβαλες θεμα ποθεν εσχες,εγω συμφωνησα και επισυρω τις θετικες αντιδρασεις οχι μονο τις δικες σου αλλα και αλλων για την ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι τα γεγονοτα που εχουν γραψει ιστορια.Να μαθουμε να βλεπουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ καταματα μας αρεσει δεν μας αρεσει.Οσο για τα κοτσια νεε μου ειμαι ετοιμος ακομη και το γκρα να παρω να ανεβω στο βουνο.Λοιπον προκαλω καιπροσκαλω ολους και εσενα φυσικα να βρουμε η να βρω αν θελετε εναν δικηγορο και να κανουμε μηνυση στην ΕΥΔΑΠ για το σκατονερο που μας ποτιζει.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
 
Ξεχασα να υπογραψω
ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ
 
ΠΡΟΣ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ

Εάν είναι ανέξοδη η κίνηση , πολύ ευχαρίστως να συμμετέχω.
Αν όμως απαιτούνται χρήματα, λυπάμαι δεν θα μπορέσω. Βλέπεις ο τεράστιος μισθός μου δεν μου επιτρέπει να πετάω λεφτά σε δικηγόρους. Το θέμα όμως αγαπητέ δεν είναι να κάνουμε εμείς οι πολίτες μηνύσεις.Το θέμα να ξυνπήσει κανένας αρμόδιος και να τρέξει το θέμα. Όσο για τα βουνά που μου γράφεις, τώρα φίλε δεν ανεβαίνουν στα βουνά, γράφουν στα blog στο internet. Αυτή είναι η νέα μορφή αγώνα.

Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Βλέπω ότι ο σπόρος του έριξα για να μηνύσουμε την ΕΥΔΑΠ για το καρκινογόνο νερό που μας ποτίζει αρχίζει και ανθεί.Φίλε μου ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗ το θέμα δεν είναι τα χρήματα,κουτσα στραβά θα βρεθούνε για την αγωγή,αλλά, ο τρόπος συντονισμου όσων θέλουν να συμμετέχουν.
Εγώ κάνω την εξής πρόταση.Να αναλάβουν την συλλογή υπογραφών 1-2 τοπικές εφημερίδες που έχουν αναδείξει το θέμα για να γίνει η αγωγή.Και προτείνω τον ΑΝΑΤΡΟΠΕΑ ή την 'τρελλή'την 'ΝΤΟΥΠΕΝΑ'που έχει τσαγανό και δεν κολώνει.
ΥΣ΄Δεν διεκδικώ καμία πρωτιά.
ΑΝΩΝΥΜΟΣ Νο3
 
ποιον ανατροπέα το κοματόσκυλο που τα βλέπει όλα πράσινα; που αν δει συννεφιά δεν βγαίνει από το σπίτι και περιμένει τον ήλιο; μην μας απογειώνετε άλλο
η Ντούπενα ανήκει στους τρελούς του χωριού που δεν τους παίρνει κανείς σοβαρά. Πρώην ΛΑΟΣ και ψάχνεται για καμία ευκαιρία για τα κοινά.
 
Νομίζω ότι πρέπει επιτέλους να κουνηθούμε και να βγούμε από τα κοτέτσια μας μιας και οι ''αρμόδιοι '' μας πουλάνε πάντα .Προσωπικά με ενδιαφέρει να σταματήσει η ασυδοσία και η αναρρίχηση τους πάνω στα πτώματα μας και μου είναι αδιάφορο αν ένα κομματόσκυλο η μια τρελή καταφέρουν κάτι προς τον σκοπό αυτό.
 
Προς Βελλερεφοντη.Οταν ΚΑΝΟΥΜΕεναν αγωνα ειναι συλλογικη αντιδραση.Δεν παμε να τονισουμε κανενος το εγω,πες οτι δεν εφαγες για εναν μηνα μια πιτσα.Αλλα ολα αυτα γιατι εγω τα θεωρω δικαιολογιες.Δηλαδη,εαν ερθουν σπιτι μας να μας πηδηξουν θα τους αφησουμε γιατι δεν εχουν παρεμβει οι αρμαδιοι;Βλεπεις νεε μου τι νοοτροπια κουβαλας;Τωρα ποιος ειναι μπαρμπας,εγω που δεν εχω να παρω τσιγαρα και ομως βαζω το χερι στην τσεπη οταν ειναι για αγωνα η ιερο σκοπο και δεν περιμενω να μου λυσουν οι αρμοδιοι ολα μου τα προβληματα αλλα διεκδικω,αγωνιζομαι,απαιτω.Η εσυ που τα περιμενεις ολα απο τους αλλους και μαλιστα κανεις κριτικη ανωνυμα λες οτι θελεις ανωνυμα και κανεις και το κοκορακι στους ποιο μεγαλους απο εσενα.Ομως οπως και να εχει η καλη προαιρεση μετραει,για να δουμε την εχεις; Εισαι μεσα στην ομαδα;

Παντα με αγαπη προς τους νεους γιατι πιστευω σ΄αυτους.
ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ
 
Δίκιο έχεις ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ ,η σιωπή των αμνών είναι κακό γιατί πρώτον αφού έχει μπει ο λύκος στην στάνη θα μας φάει όλους , δεύτερο έχουμε και δικαιώματα όχι μόνο υποχρεώσεις και τρίτο σαν λαός δεν είναι το χαρακτηριστικό μας .
Δεν είναι μόνο το νερό προβληματικό στον τόπο μας αλλά η νοοτροπία ότι είναι καλύτεροι από εμάς και αφού τους ψηφίσουμε τούς ανοίγουμε το σπίτι μας για να μας @@@@@ στο τέλος.
Μην ξεχνάτε οτι με τα δικά μας χρήματα και τις δικές μας ζωές παίζουν όλοι .

και διότι δεν επιτρέπονται οι κουκούλες το όνομα μου ειναι Γιάννης Σγουρομύτης και το email μου είναι cosmote@yahoo.com ...
 
ΠΡΟΣ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ

επιμένεις να μασάς την καραμέλα της ανωνυμίας μου. Τελικά σε ενδιαφέρει να λυθεί κανένα πρόβλημα ή να μάθεις το όνομα μου;
Αν είναι το δεύτερο , λυπάμαι δεν θα το μάθεις.
Και επαναλαμβάνω το εξής: τους αρμόδιους τους ψηφίσαμε για να λύσουν τα προβλήματα και οχι για να τρώνε με δέκα μασέλες αυτοί και οι κολητοί τους επιχειρηματίες.
Να πάνε αυτοί λοιπόν να κάνουν μήνυση στην ΕΥΔΑΠ , και οχι εγώ φίλε.
Ας κάνουν και καμιά δουλειά οι αρμόδιοι. Και αν έχεις όπως λες όρεξη , τρέχα και εσύ μαζί τους.
Αυτή είναι η νοοτροπία μου φίλε.
Εσυ δηλαδή τι μου λες; οτι άλλοι θα εκλέγονται στις καρέκλες και οι πολίτες θα τρέχουν για τις λύσεις;
Ωραίος είσαι.Αλλά ψάξε αλλού για κορόϊδα. Θα τους τα ψέλνω μέχρι να ξυπνήσουν και να αρχίσουν να δουλεύουν. Πληρώνονται και εκλέγονται για να κάνουν δουλειά και οχι να τρώνε με χρυσά κουτάλια.

Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Τι έγινε ρε παιδιά ,στάλθηκε κατασχετήριο στο Δήμο από την ΕΥΔΑΠ;
Χρωστάμε 7.000.000 Ευρώ;
Που πήγανε τα λεφτά του κοσμάκη που εισπράττει ο Δήμος ;
Τι τα κάνει;
Δεν πρέπει να μας ενημερώσει ο Δήμος με κανένα δελτίο τύπου ;
Tι έγινε πολύ σιωπή, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
 
Πεσανε οι μασκες Βελλερε-φαντη μου.Τωρα ποιος ειναι παππους και χεστης;Δε σου ειπαμε δα να κανεις την επανασταση του 21.Σου ειπαμε να πεις μαζη μας, οχι δεν πινω αλλα σκατονερα.Αλλα που να αφησεις τον καναπε και το πληκτρολογιο.Η ανωνυμια βολευει τους δειλους τους ερποντες και τους οσφυοκαμτες και εισαι ενας απο αυτους,γιατι σε ξερω καλα,απλα περιμενα να πεσουν οι μασκες δικε μου.Και μη βιαστεις να πεις για την δικη μου ανωνυμια
θα την πατησης.
 
ΠΡΟΣ 3/4/09 00.30

Αγαπητέ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ.
Μπορείς ελεύθερα και χωρίς κανένα εμπόδιο να κάνεις την 'επανάσταση' σου.Μόνο να προσέχεις σε αυτή την ηλικία μην πάθεις κανένα λουμπάγκο.
Αλλά δεν νομίζω. Είσαι συνιθισμένος στο σκύψιμο τόσα χρόνια.
Οσο για τους χαρακτηρισμούς , στα μούτρα σου.
Όσο για την ανωνυμία σου , χέστηκα.
Αλήθεια ο βοθρούλης σου που πέφτει;

Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Την πατησες δικε μου.Ο βοθρουλης μου παει με το σκατατζιδικο το οποιο το πληρωνω 200 ευρω καθε εικοση με εικοσηπεντε ημερες εκει που ξερεις.Δεν σε ρωτω που παει ο δικο σου γιατι ξερω.
Ρε ΒΕΛΕΡΕ-ΦΑΝΤΗ αφου ο κ.....ος σου
κανει τικι-τακα και μαλιστα ειθελες να σε προοθησουν για δημαρχο, δεν σου εκατσε και απο τοτε ξινισες,γιατι βγενεις και βριζεις τους αλλους;
Θυμασε τα γλυψιματα που εκανες στον νυν και στον πρωιν;
Γιατι σε πειραζει η αληθεια;
 
ΠΡΟΣ 6/4/09 01.47

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Έχει πολύ πλάκα. Φίλε, λυπάμαι αλλά απέτυχες παταγωδώς. Κάνεις λάθος.Δεν ξέρω ποιόν έχεις στο μυαλό σου και νομίζεις ότι είμαι εγώ. Αλλά μιά και μιλάς για γλυψίματα, πες μας σε ποιόν αναφέρεσαι, να μάθουμε και εμείς ποιό καλό παλικάρι έγλυφε και γλύφει ακόμη για να γίνει δήμαρχος.
Όσο για τον δικό μου βόθρο, είμαι στο ενοίκιο σε πολυκατοικία και αδειάζουμε τακτικότατα με το βυτίο.
Λυπάμαι αλλά δεν κάνεις για μέντιουμ. Κάνε το παπαγαλάκι, σου πάει καλύτερα.

Ο ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress