Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Ειμαι 36 ετών. Δεν ξέρω που να καταταγώ στους νέους ή στους παπούδες ???

salamispress Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για ανάρτηση
Θέλοντας να βάλω έναν προβληματισμό στην κουβέντα θα έλεγα ότι η κοινωνία μας απλά κοιμάτε. Κοιμάτε τον ύπνο του βολεμένου. Ίσως η οικονομική κρίση μας κάνει όλους να αλλάξουμε. Ίσως να είναι η ευκαιρία μας να αφυπνιστούμε. Ειμαι 36 ετών. Δεν ξέρω που να καταταγώ στους νέους ή στους παπούδες? Έχω πάει δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο και την τυχή μου μέσα μου λείπουν κάποια χρόνια από την ζωή μου. Μάλλον θα είναι αυτά του καναπέ. Μάλλον θα είναι αυτά που έλεγα ωχ αδελφέ. Ίσως να ήρθε η ώρα να κάνουμε όλοι μας την αυτοκριτική μας. Να αφυπνιστούμε και με απλά πράγματα να αλλάξουμε το σπίτι μας, το νησί που ζούμε και τελικά το μέλλον μας. Πρώτα το δικό μας και μετά των παιδιών μας. Η επανάσταση μπορεί να γίνει και με απλά πράγματα που μπορεί ο καθένας μας να κάνει στην ζωή του.
Ο/Η Ανώνυμος

Σχόλια:
Καλά περίμενες να πας 36 για να καταλάβεις το τι συμβαίνει γύρω σου και την σωρεία των λαθών που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια από όλους τους δημάρχους;
Αλλά ακόμα και να αφυπνιστούμε τώρα σε ρωτάω ποιον από τους υποψηφίους να ψηφίσουμε, όταν όλοι τους θέλουνε την θέση για να φάνε και να βολέψουν τους δικούς τους και αυτούς που τρέχουν από πίσω τους σαν σκυλάκια;
Εγώ προσωπικά θα ψηφίσω εκείνον που θα έχει την πιο ξεκάθαρη θέση στα προβλήματα του τόπου, δηλαδή τον ΚΑΝΕΝΑΝ, γιατί το ξανατονίζω όλους τους ενδιαφέρει η μάσα και μόνο!!!
Στις εκλογές θα κάθομαι και θα πίνω τον καφέ μου στην παραλία γελώντας με όλους τους τυχάρπαστους που κατεβαίνουν για δημοτικοί σύμβουλοι, αγνοώντας τον σημαντικό ρόλο που θα τους θέσει η πολιτεία.
Δεν αξίζει τον κόπο να ασχολούμαστε με ανθρώπους και υποψήφιους, οι οποίοι έχουν αποδείξει ότι είναι κατώτεροι των περιστάσεων.
Καταλήγωντας να επισημάνω ότι είμαι και εγώ της άποψης ότι ο καθένας μας μπορεί με απλά πράγματα να αλλάξει το περιβάλλον του και να να δώσει ένα καλύτερο νόημα τόσο στην ζωή του, όσο και στην ζωή των επόμενων γενεών.
Έτσι για να τους δείξουμε (στους άχρηστους διοικούντες την νήσον) ότι δεν τους έχουμε καμία ανάγκη και πλέον δεν τους υπολογίζουμε αλλά και ούτε εξαρτιώμαστε από αυτούς.
Οι Σαλαμίνιοι είναι άξιοι και υπερήφανοι και αξίζουν ένα καλύτερο μέλλον αντάξιο της Ιστορίας και του Πολιτισμού αυτού του τόπου.
 
Τι καλά που τα λες για τους τυχάρπαστους!!! Θα ήθελα όμως να δω το καλύτερο μέλλον της Σαλαμίνας πως θα το φτιάξουμε όλοι εμεις που δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να κάνουμε κριτική από τον καναπέ και να κάθόμαστε στην παραλία να πίνουμε τον καφέ μας και να γελάμε. Ας μπούμε μπροστά στον αγώνα και όχι εκ του ασφαλούς κριτική,ΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ. Ποιος τα έχασε όμως όλα αυτά για να τα βρούμε εμείς που με αυτή μας τη φιλοσοφία καθόμαστε βολεμένοι στα κεκτημένα μας.Μία φράση μας αξίζει που ειναι και επίκαιρη.. ΟΥΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ!!!!
 
Το δικαίωμα της κριτικής και της αυτοκριτικής σου ανώνυμε 30/3/09 09:41 (ΟΥΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ), αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε δημοκρατικού πολίτη μέσα στην κοινωνία. Αλίμονο εάν δεν είχαμε αυτό το δικαίωμα. Η λογοκρισία έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η κριτική που άσκησα είναι ασφαλής γιατί είναι σωστή. Εάν διαφωνείς με αυτά που έγραψα ανέφερε την γνώμη σου. Τέλος όσον αφορά την διεκδίκηση της ψήφου του Σαλαμινίου, ώστε ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ, θέλω να επισημάνω ότι εγώ προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι για μία θέση στον Δήμο Σαλαμίνας γιατι οι υποχρεώσεις μου στο σχολείο είναι πάρα πολλές και δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο ώστε να ανταποκριθώ πλήρως στα καθήκοντα, ευθύνες και στις υποχρεώσεις που έχει ένας δημοτικός σύμβουλος. Πάντως για άλλη μια φορά θα τονίσω ότι από τους υποψηφίους που έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την αναρίχηση τους στο αξίωμα του Δημάρχου, κανένας δεν πληρεί τις προυποθέσεις. Εν τέλει επειδή επιθυμώ ένα καλύτερο παρόν και μέλλον για το νησί που γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι θα ασκώ πάντα την ουσιώδη παραγωγική και καλόπιστη κριτική μου.
 
Φιλάρα εκπαιδευτικέ μην καρφώνεσε ρε...Δεν ενδιαφέρεσε γιατί δεν έχεις χρόνο μας λές. Με ζάλησες τώρα,δηλαδή αν είχες χρόνο θα νταραβεριζώσουνα;Κοίτα σαν λαμόγιο έχω μια πρόταση.Παράτα τα παράνομα φροντηστήρια που κάνεις μέχρι αργά το βράδυ και θα δείς πόσο χρόνο θάχεις να ασχοληθείς με το κουβέρνο.Δεν θέλεις να αφήσεις τον καναπέ ή τα μπικικίνια που είναι πολλά και μαύρα;
Το'Λαμόγιο'
 
Φιλάρα εκπαιδευτικέ μην καρφώνεσε ρε...Δεν ενδιαφέρεσε γιατί δεν έχεις χρόνο μας λές. Με ζάλησες τώρα. Δηλαδή αν είχες χρόνο θα νταραβεριζώσουνα;Κοίτα σαν λαμόγιο έχω μια πρόταση.Παράτα τα παράνομα φροντηστήρια που κάνεις μέχρι αργά το βράδυ και θα δείς πόσο χρόνο θάχεις να ασχοληθείς με το κουβέρνο.Δεν θέλεις να αφήσεις τον καναπέ ή τα μπικικίνια που είναι πολλά και μαύρα;
Το'Λαμόγιο'
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ!!!! ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ "ΛΑΜΟΓΙΟ". ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΣΕ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ.
Ο "ΗΦΑΙΣΤΟΣ"
 
Προς λαμόγιο
Μάλον δεν είσαι καθόλου παρατηρητικός ή εθετοτυφλείς εξ΄επίτηδες γιατί έτσι σε συμφέρει. Σου παραθέτω τις χρονικές στιγμές που το blog κατέγραψε τα σχόλια μου (28/3/09 19:27, 30/3/09 15:51). Σε παραπέμπω και σε άλλα σχόλια που έχω κάνει στο συγκεκριμένο blog για να διαπιστώσεις από μόνος σου τις στιγμές που γράφω τα σχόλια μου. Δηλαδή όλα αυτά που γράφεις ότι κάνω φροντιστήρια μέχρι αργά το βράδυ είναι ψευδή και συκοφαντικά. Επομένως πρέπει να ντρέπεσαι που ψεύδεσαι και μάλιστα ψεύδεσαι ασυστόλως.
Επίσης σε πληροφορώ ότι όπως είμαι αντίθετος με την παράνομη φροντιστηριακή μάθηση, άλλο τόσο ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ να ανακατευτώ με τα δημοτικά δρώμενα έτσι όπως τα έχουν καταντήσει.
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress