Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ, ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ!!!

salamispress ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 1992 ,ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 212.000 ΔΡΑΧΜΕΣ.
ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ!
Η ΧΡΥΣΗ ΛΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 16.600 ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΟΥ ΄ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ, ΝΑ ΒΡΩ, ΠΟΣΕΣ ΑΠ'ΑΥΤΕΣ ,ΜΠΟΡΟΥΣΑ Ν'ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ.
ΤΟ 1992 ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ 12,7710 ΟΛΟΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ !
ΤΟ 2009 ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑ ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΕΧΩ 2300ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ Ν'ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΟΝΟ 11,8630 ΟΛΟΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ!

ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ:
ΠΩΣ,Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 1 ΛΙΡΑ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;

ΠΩΣ, ΠΑΙΡΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ (212.000-2.300) ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΑΛΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 60 ΞΑΝΑΖΕΙ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΠΟΤΕ;

ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ,ΜΠΟΝΟΥΣ ΟΛΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ,ΛΙΓΟ -ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ,ΤΙΣ 12ΚΑΙ ΚΑΤΙ, ΛΙΡΙΤΣΕΣ ΜΟΥ!

ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ;

ΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ;

ΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΙΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ;
ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΩ! ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ,ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ!
Ο/Η Ανώνυμος

Σχόλια:
δε μας λες και πού δουλευεις και παιρνεις 2300; Δημοσιο ιδιωτικο τομεα; Για γινε πιο συγκεκριμενος...
 
Τι σε νοιάζει ρε ανόητε που δουλεύει ο άνθρωπος. Τί είσαι ρε γελοίε, θα του κάνεις και φάκελο;; Μετά από 17χρόνια δουλειάς πόσα θα έπρεπε να παίρνει;; 1500 είναι αρκετά;;
 
Σσυ γιατι πεταγεσαι σα πορδη ρε καραγκιοζη; Εσυ που δουλευεις ρε κοπριτη;
 
θα σας παρακαλούσαμε να κάνουμε διάλογο χωρίς χαρακτηρισμούς αλλά με επιχειρήματα και να κρατήσουμε κάποιο επίπεδο , για να μην χρειαστεί να διαγράφουμε σχόλια .
 
ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΑΡΙΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ.ΕΛΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
 
Ανόητε ανώνυμε, μην ασχολείσαι που δουλεύω εγώ και αν ο μισθός ανταποκρίνεται στα χρόνια των σπουδών μου και στην εργασία μου. Εσύ όμως είμαι σίγουρος ότι δούλεψες με επιτυχία κάνοντας τον χαφιέ φακελώνοντας κόσμο. Τι είναι βρε αχαρακτήριστε 2300 για μια 4μελή οικογένεια;; Για βάλτα κάτω να μας πεις. Σινεμά να τα πας την Κυριακή και μετά για φαγητό σε φαστ-φουντ, θέλεις 100Ε!! Αντί να εύχεσαι να παίρνει ο κόσμος πιο πολλά λεφτά, τους καταριέσαι σαν μικρόψυχος να σφίγγουν διαρκώς το ζωνάρι! Ζώον!
 
Τελικα δε μας ειπες τι δουλεια κανεις....Ελα πες το...Η δουλεια δεν ειναι ντροπη...παλιοπαιδο.
 
Καλά είσαι μέγιστος βλαμμένος!! Πάντως για να σου φύγει η απορία και να πας για ύπνο ικανοποιημένος, σου λέω ότι δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος!! Για πες βρε μαγκάκο του πληκτρολογίου, έχεις δουλέψει ποτέ στην ζωή σου;; Εγώ ποντάρω πως όχι! Διότι αν είχες δουλέψει και αν ήξερες πως είναι να συντηρείς μια 4μελή οικογένεια, θα μπορούσες να εκτιμήσεις τον προβληματισμό και την καθημερινή αγωνία του ανθρώπου που έστειλε το σημερινό ποστ. Άντε για ύπνο τώρα, να είσαι ξεκούραστος αύριο, έχει Μενεγάκη και Γρηγόρη, μην τους χάσεις!
 
Ψιλολαμογιο και αεριτζης μου φαινεσαι...Εφορια πληρωνεις;
 
Μπράβο σου που έχεις 4 παιδιά και τα μεγαλώνεις. Όμως, αφού εσύ έστειλες αυτό το e-mail και άνοιξες το διάλογο για το πρόβλημα σου, γιατί δεν μας λες τι δουλειά κάνεις για να συγκρίνουμε τους μισθούς μας ανάλογα με τη δουλειά μας. Μακάρι να παίρνουμε όλοι τέτοιο μισθό.
Ιδιωτικός Υπάλληλος
 
Για τον γνωστό ανώνυμο τα λόγια είναι περιττά! Η βλάβη είναι ανήκεστος! Φίλε ανώνυμε 00¨52, δεν είμαι αυτόκλητος υπερασπιστής του κυρίου που έστειλε το αρχικό κείμενο, αλλά το θέμα σου είναι πως παίρνει αυτά τα λεφτά ή αν έχουμε φτάσει στο σημείο ακόμα και αυτό το ποσό να μην είναι επαρκές για να καλύψει τις πολλές υποχρεώσεις μιας σύγχρονης οικογένειας;; Σου λέω εγώ ότι είναι τραπεζικός με πτυχιο και 17 χρόνια προϋπηρεσία, σου φαίνονται πολλά 2300;; Πρέπει να διεκδικήσουμε το καλύτερο για όλους και το τίποτα για τα λαμόγια του δημοσίου και του ιδιωτικού που κλέβουν το κρατικό χρήμα.
 
Ξερεις πολλους με πτυχιο και 17 χρονια υπηρεσιας να παιρνουν 2300; Εγω δεν ξερω παρα ελαχιστους βολεμενους που φωναζουν ενω απο κατω οι υπολοιποι τη βγαζουν με 700 το μηνα
 
Ρε φίλε 19/2/09 12:02, μαζί σου είμαι και εγώ και μακάρι όλοι να περνούμε 2.300€ το μήνα. Αλλά πως; Φέτος ο εργοδότης μου δεν θα δώσει αύξηση σε κανέναν. Οι πωλήσεις έχουν πέσει, και έχει απολύσει κάποιους διότι δεν έχει δουλειά.
Εσύ, θα μας πεις τι πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε 2.300€ το μηνά; Και στο φινάλε αφού συμφωνούμε όλοι για την ακριβή ζωή που έχουμε’ ρωτάμε απλά ποια είναι αυτή η δουλεία που παίρνεις 2.300€ και έχεις χρόνο να γράφεις και στα bloggspot.
Ιδιωτικός Υπάλληλος
 
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΟΧΤΑΡΑΚΙΑ!
ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ , ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ .
ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ !
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ;
ΜΗΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ;
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress