Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΕΚ ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΨΙΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΜΠΕ

salamispress Σύμφωνα με πληροφορίες, την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009 η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ υπό τη Διοίκηση του διορισμένου και παχυλά αμειβόμενου (περίπου 600.000 ευρώ ετησίως) Κυβερνητικού εκλεκτού κ. Αράπογλου παρείχε τριετές δάνειο 40.000.000 δολαρίων στην Τουρκική Εταιρεία Τροφίμων ΤΑΤ KONSERVE.

Η Εθνική Τράπεζα έχει επωφεληθεί από τα 28 δις ευρώ που η Κυβέρνησή σας έδωσε στις Τράπεζες ως «λευκή επιταγή,» χωρίς να κανέναν όρο, χωρίς καμία προϋπόθεση και χωρίς ρητή υποχρέωση των τραπεζών να στηρίξουν οικονομικά τις ασφυκτιούσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας μας.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης από τις 16/12/08 μέχρι την Δευτέρα 19/1/09 είχε ικανοποιηθεί μόνο το 1,4 % των αιτημάτων ελληνικών επιχειρήσεων για δάνεια με εγγύηση του ΤΕΜΠΕ, ενώ σύμφωνα με δημοσιεύματα το μεγαλύτερο μέρος του ελάχιστου αυτού αριθμού εγκεκριμένων δανείων προέρχεται από την Αγροτική Τράπεζα, με την Εθνική Τράπεζα να μην έχει ουσιαστικά ενεργοποιήσει τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το ΤΕΜΠΕ, καθώς ελάχιστα δάνεια έχουν εγκριθεί και ακόμα λιγότερα έχουν εκταμιευθεί από αυτήν.

Σχόλια:
ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 1992 ,ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 212.000 ΔΡΑΧΜΕΣ.
ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ!
Η ΧΡΥΣΗ ΛΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 16.600 ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΟΥ ΄ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ, ΝΑ ΒΡΩ, ΠΟΣΕΣ ΑΠ'ΑΥΤΕΣ ,ΜΠΟΡΟΥΣΑ Ν'ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ.
ΤΟ 1992 ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ 12,7710 ΟΛΟΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ !
ΤΟ 2009 ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑ ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΕΧΩ 2300ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ Ν'ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΟΝΟ 11,8630 ΟΛΟΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ!

ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ:

ΠΩΣ,Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 1 ΛΙΡΑ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;

ΠΩΣ, ΠΑΙΡΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ
(212.000-2.300)
ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΑΛΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 60 ΞΑΝΑΖΕΙ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΠΟΤΕ;

ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ,ΜΠΟΝΟΥΣ ΟΛΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ,ΛΙΓΟ -ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ,ΤΙΣ 12ΚΑΙ ΚΑΤΙ, ΛΙΡΙΤΣΕΣ ΜΟΥ!

ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ;

ΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ;

ΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΙΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ;ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΩ! ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ,ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ!
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress