Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Απατεώνες σε Μαϊμού Μοναστήρι στην Σαλαμίνα …Προσοχή ο μαϊμού Ιερωμένος είναι μεγαλοαπατεώνας και αδίστακτος .

salamispress Σαλαμίνα στο λόφο Πατρίς στο δρόμο που ανεβαίνει για το Ευριπήδειο Θέατρο αριστερά η ταμπέλα γράφει (προς Μοναστήρι Αγίου Νεκταρίου) .

Εκεί έχει στήσει τώρα και πολλά χρόνια την μεγάλη απάτη ο μαυροφορεμένος απατεώνας ο οποίος δεν του αρκεί να παίρνει λεφτά από τους θεοσεβούμενους επισκέπτες του νησιού μας που τους λύνει και δένει τα μάγια αλλά και σε φτωχούς ντόπιους κατοίκους της περιοχής που εξαπατήθηκαν από τον αδίστακτο απατεώνα που τους πούλησε ελπίδα για να τους λύσει τα οικονομικά τους προβλήματα .

Ένα από τα θύματα του… πολύτεχνος φτωχός και σακάτης του έταξε ότι μπορεί να του βγάλει άδεια για περίπτερο , του πήρε κάποια λεφτά για την (βοήθεια) που θα του πρόσφερε και ο πολύτεχνος ακόμα τα κλαίει .

Άλλο ένα θύμα… ορφανός συμπολίτης μας θα του έβγαζε άδεια ΤΑΞΙ στην Σαλαμίνα και του ξάφρισε όλες του τις οικονομίες .

Σε πολλούς έχει τάξει ότι με τις γνωριμίες του μπορεί να τους προμηθεύσει αυτοκίνητα από το ΟΔΔΥ αφορολόγητα τα λεφτά μπροστά και αμάξι πουθενά .

Στην Σαλαμίνα μας είχανε ενημερώσει η επίσημη εκκλησία και οι ιερείς των ενοριών μας για την δράσει του ρασοφόρου απατεώνα αλλά δυστυχώς η ενημέρωση δεν έφτασε σε όλους τους συμπολίτες μας και βέβαια εκτός Σαλαμίνας .

Αποφασίσαμε να ενημερώσουμε τους ομόθρησκους μας σε όλη την Ελλάδα για την δράσει αυτού του ανθρώπου γιατί βλέπουμε ότι τον τελευταίο καιρό πολλοί ανεβαίνουν στο μαϊμού μοναστήρι με την ελπίδα ζωγραφισμένη στο πρόσωπο τους ότι βρήκαν τον (άγιο άνθρωπο) που θα τους λυτρώσει , αλλά σας ορκιζόμαστε σε ότι έχουμε ιερό αυτός σας λυτρώνει μόνο από τα λεφτά σας .

Δεν σας γράφουμε το όνομα του όχι επειδή φοβόμαστε αλλά επειδή έχει πολλά μερικά από αυτά είναι ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ , ΜΑΞΙΜΟΣ , μην σας ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ με την μεγάλη γνώση που έχει για την ΒΙΒΛΟ και το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ , είναι καλά μελετημένος , και σε θέματα Θεολογίας .

Η αλήθεια είναι ότι αυτός και το (μοναστήρι) του δεν ανήκουν ούτε στην παλιά ούτε στην νέα Ορθόδοξη Εκκλησία , έχει ντύσει την γυναίκα του και τα παιδιά του καλόγριες και καλόγερους και εξαπατά τους ανθρώπους .

Δεν θέλουμε να πιστέψετε μόνο εμάς αλλά κάνετε μια έρευνα και ρωτήστε τους ντόπιους ιερείς και κατοίκους της Κούλουρης και αυτοί θα σας το επιβεβαιώσουν.

Σας ευχόμαστε καλή χρονιά και καλό είναι να διαλέγουμε τον ποιημένα μας και να τον ελέγχουμε πριν του δοθούμε πνευματικά .
salamispress.blogspot.com

Σχόλια:
Αν ακόμη και σήμερα, στην εποχή της ενημέρωσης της πληροφορίας και της επιστήμης,υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε μάγια υπάρχουν άνθρωποι που απευθύνονται σε μοναστήρια για να επιλύσουν προβλήματα υγείας που τους απασχολούν και εμπιστεύονται ηγούμενους που πουλάνε ψεύτικες ελπίδες τότε το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης δεν μπορεί παρά να ανήκει σε αυτούς και τη νοοτροπία τους.Το άλλο μέρος της ευθύνης ανήκει στο κράτος που επιτρέπει σε κάθε απατεώνα να εκμεταλεύεται το θρησκευτικό συναίσθημα των πολιτών, για δικούς του ιδιοτελείς σκοπούς, και να παίζει με τον πόνο και τις ανάγκες των απλών ανθρώπων.Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε οτι η θρησκοληψία και οι εμμονές κάθε είδους οδηγούν πολλές φορές σε καταστάσεις μη ελεγχόμενες που πληρώνονται με ιδιαιτέρως υψηλό τίμημα.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η μονή Βατοπαιδίου,ο ηγούμενος Εφραίμ και η θρησκοληψία της Ελληνικής πολιτείας.Ο θανάσιμος εναγκαλισμός της Εκκλησίας με το κράτος έπνιξε την Κυβέρνηση Καραμανλή και απογοήτευσε χιλιάδες ορθοδόξους ανά τον κόσμο.Και όλα αυτά συμβαίνουν διότι ακόμα δεν έχει γίνει συνείδηση στον τόπο μας οτι η πολιτεία δεν πρέπει να θρησκεύεται και η Εκκλησία δεν πρέπει να πολιτεύεται.
 
RE EINAI ALHUIA OTI EXEI KAI SINETEROYS ENSTOLOYS TO EN LOGO LAMOGIO POY TOY PROSFEROYN KALICH EDO KAI POLA XRONIA?
 
Πρώτα απ’ολα θέλω να χαιρετήσω τον κάθε άνθρωπο που διαβάζει την δημοσίευση μου. Τα πράγματα για τα οποία θα μιλήσω αφορούν καθαρά την δικια μου εμπειρία και δεν θέλω να έρθω σε αντίθεση και να επιβάλω την γνώμη μου στον οποιοδήποτε άνθρωπο.

Είμαι 22 ετών, φοιτητής Φυσικοθεραπείας Αθηνών, είμαι άνθρωπος της επιστήμης και της λογικής των πραγμάτων. Δεν επισκεπτόμουν σχεδόν ποτέ την εκκλησία, δεν πιστεύω στα ζώδια, στα μέντιουμ, σε εξωγήινους και οτιδήποτε έχει σχέση στο υπερφυσικό. Η μητέρα μου είναι 47 ετών, εργάζεται 20 χρόνια ως νοσηλεύτρια σε νοσοκομείο και έχει την ιδία γνώμη με εμένα.

Στο πρώτο εξάμηνο της φοίτησης στην σχολή της Φυσικοθεραπείας πραγματοποιείται το μάθημα της Δεοντολογίας. Το οποίο είναι ένα θεωρητικό μάθημα και διδάσκει στους φοιτητές, νομούς και κανόνες της επιστήμης, είναι ένα μάθημα που διδάσκετε σε όλα τα επαγγέλματα υγείας. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως μας ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝΕ πως υπάρχει ένας αμέτρητος αριθμός τσαρλατάνων, απατεώνων, μάγων και θεραπευτών στον χώρο του επαγγέλματος υγείας. Που το μόνο πράγμα που τους απασχολεί είναι να κοροϊδέψουν και να αποσπάσουν χρήματα από τους ανθρώπους. Από την δικιά μου εμπειρία στον χώρο της φυσικοθεραπείας διαπίστωσα πως είναι πράγμα εύκολο, γνωρίζω και κατανοώ την placebo θεραπεία.

Το κακό τριτώνει λένε, μονό που στην περίπτωση της μητέρας μου και εμένα δεν ισχύει αυτό. Ο πατέρας μου πέθανε στην παιδική μου ηλικία, η γιαγιά μου πέθανε μετά από 3 χρόνια τετραπληγικής παράλυσης. Έχουν μαλώσει μαζί μας στενή συγγενής και οικογενειακοί φίλοι. Ξεφυτρώνουν χρέη από το πουθενά. Δεν έχουμε την δυνατότητα να μαζέψουμε χρήματα καθώς δουλεύουμε και οι δυο. Ο άντρας με τον οποίο συζούμε η μητέρα μου εδώ και 20 χρόνια, ήταν καλώς άνθρωπος και θεωρούσα πατερά μου, μας παράτησε και έφυγε από το σπίτι χωρίς να δώσει λόγο και εξηγήσεις. Συνέχεια κάτι χαλάει μέσα στο σπίτι. Έχουμε τρακάρει πολλές φορές. Την νύχτα μας γρατζουνάνε το αυτοκίνητο. Συνέχεια μαλώνω με ανθρώπους. Είχα ένα σοβαρό κάταγμα της πηχεοκαρπικής. Η μητέρα μου έχει σοβαρούς πόνους, ημικρανίες, υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακή ανεπάρκεια, αϋπνίες, μεγάλους πόνους στην πλάτη, στην μέση, στα πόδια και πίνει 2 χάπια σε καθημερινή βάση. Πολλές φορές την νύχτα όταν κοιμάμαι νιώθω πως κάποιος κάθεται με όλοι την δύναμη στο στήθος μου, να είμαι εντελώς αδύναμος να κινηθώ και να ουρλιάξω και με τα χέρια του να με πνίγει με μανία από το λαιμό
Δεν άργησα και εγώ να πιστέψω πως κάτι δεν πάει καλά

Έτσι μας έγινε γνωστό για μια εκκλησία τον Άγ. Νεκτάριο στη Σαλαμίνα, στην οποία ο πάτερ εκεί έκανε θαύματα. Πήγαμε την Κυριακή το πρωί, μας ήταν λίγο δύσκολο να την βρούμε καθώς ρωτήσαμε δυο,τρεις κατοίκους της Σαλαμίνας και αρνιόντουσαν να μας πουν που βρίσκετε και να λένε διάφορα για τον πάτερ. Όταν φτάσαμε λοιπόν υπήρχε μια μικρή ταπεινή εκκλησία γεμάτη με πολλούς ανθρώπους, οι οποίοι ήταν από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, της Ρουμανίας, της Ρωσίας και Σκοπίων. Διάφορης κοινωνικής τάξης. Ο πάτερ είπε πως όποιος θέλει μπορεί να καταβάλει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό, πιστεύει πως εκείνος μπορεί. Ο πάτερ ήταν ταπεινά ντυμένος, δεν είχε Χρύσα ρούχα, χρυσό σταυρό και ακριβά παπούτσια, αλλά έναν ξύλινο σταυρό και ένα ξυλάκι με το οποίο άλειφε έναν σταυρό με λάδι στο μέτωπο και στα χέρια των ανθρώπων. Ο πάτερ έλεγε μια προσευχή και λόγια από την Άγια Γραφή (θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν ξέρω τι έλεγε διότι δεν έχω διαβάσει ποτέ) στο κάθε άνθρωπο που διάλεγε εκείνος από το πλήθος. Μερικούς τους διάβαζε και τους έλεγε πως μπορούν να φύγουν αφού φιλήσουν το Ευαγγέλιο. Άλλους όμως αφού τους διάβαζε έπεφταν κάτω και τους βοηθούσαν οι άλλοι μην χτυπήσουν, άλλοι γελάγανε, άλλοι κλαίγανε, άλλοι ουρλιάζανε, άλλοι χτυπιόντουσαν, άλλοι απλώς λυγίζανε, μερικοί ήταν ξαπλωμένοι κάτω, μερικοί ήταν γεροδεμένοι άντρες, μερικές ήταν μικροκαμωμένες γριούλες, σε μερικούς έκανε διάφορες ερωτήσεις, μερικοί άνθρωποι φέρναμε μαζί τους μικρά παιδιά, φωτογραφίες, ρούχα από δικούς τους ανθρώπους για να διαβάσει ευχές. Πολλούς ανθρώπους δεν άφηνε να φύγουν αμέσως και τους διάβαζε ευχές πολλές φορές και εκείνοι λιποθυμούσαν συνέχεια. Όταν ήρθε η σειρά της μητέρας μου και η δικια μου, εγώ στάθηκα από πίσω της, ο πάτερ την διάβασε, εκείνη λιποθύμησε και εγώ την έπιασα από πίσω της, αυτό έγινε παρά πολλές φορές. Μου έκανε εντύπωση πως κάθε φορά που έπεφτε κάτω η μητέρα μου, δεν προσπαθούσε να προφυλαχτεί με τα χέρια για να μην χτυπήσει. Εμένα με διάβασε και μου έκανε έναν σταυρό στο μέτωπο και στα χέρια, χωρίς να νιώσω τίποτα. Στο τέλος μας είπε πως μας έχουν κάνει κακό και δέσιμο και πως θα πρέπει να ξαναέρθουμε την Τέταρτη. Εγώ ρώτησα τι ένιωθε η μητέρα μου όταν λιποθυμούσε και μου είπε πως ένιωθε λύπη αλλά δεν φοβόταν και τώρα ήταν καλύτερα. Μου έκανε εντύπωση η μεγάλη του επιμονή και το πείσμα του για να βοηθήσει τους ανθρώπους.

Έτσι ήρθαμε την Τετάρτη, πάλι υπήρχε πολύς κόσμος και γινώντουσαν τα ίδια πράγματα με εμάς και με τους άλλους ανθρώπους ΣΧΕΔΟΝ. Ο πάτερ πλησίασε μια όμορφη κοπέλα μέσα από το πλήθος. Η οποία ήταν Ελληνίδα, περίπου 25 χρονών, μελαχρινή και καλοντυμένη, η οποία είχε μια πολύ ταλαιπωρημένη όψη και συνοδεύονταν πιθανόν από τον άντρα της οποίος ήταν πολύ λυπημένος και ταλαιπωρημένος, ήταν αχτένιστος, αξύριστος και είχε μαύρους κύκλους γύρω από τα απελπισμένα μάτια του. Όταν ο πάτερ άρχισε να την διαβάζει η κοπέλα έπεσε με μανία κάτω, άρχισε να χτυπιέται, να σέρνετε, να κουνάει με δύναμη τα χέρια και το κεφάλι, άρχισε να ουρλιάζει με μια φριχτεί φωνή, έβριζε πάρα πολύ άσχημα των πάτερ και όλους, μετά χτύπησε με πάρα πολύ δύναμη το πρόσωπο της στο πάτωμα, αυτό διαρκούσε για πέντε λεπτά. Οι μισοί άνθρωποι που βρισκόντουσαν μέσα κόλλησαν στον τοίχο και οι άλλοι μισοί έτρεξαν έξω από την εκκλησία από το φόβο τους, η μητέρα μου με αγκάλιασε και κρύφτηκε από πίσω μου, εγώ για πρώτη φορά είχα κοκαλώσει από το φόβο μου και κοιτούσα με φρίκη. Όταν η κοπέλα ηρέμησε, έμεινε ξαπλωμένη στο πάτωμα και ο άντρας την να κάθεται απελπισμένος στο πάτωμα. Οι άνθρωποι που είχαν φύγει κοιτούσαν έξω από την πόρτα. Ο πάτερ είπε τι κακία που υπάρχει στον κόσμο, σου έχουν κάνει μεγάλο κακό και πρέπει να μείνεις στο μοναστήρι για τουλάχιστον δέκα μέρες. Την κοπέλα την καθήσανε σε μια καρέκλα και την άφησαν να σκεφτεί και να ηρεμήσει, και η λειτουργία συνεχίστηκε. Μετά από περίπου μια ώρα η κοπέλα σηκώθηκε και πλησίασε των πάτερ και του είπε πως δεν μπορεί μείνει γιατί είχε κάποια υποχρέωση, ο πάτερ της είπε πως θα κάνεις μεγάλο λάθος άμα φύγεις, εκείνη είπε πως λυπάται αλλά δεν μπορεί και ο πάτερ της είπε καλά λοιπόν φύγε. Τότε ο πάτερ γυρίζει και μας λέει κοιτάξτε να δείτε τώρα τι θα γίνει, και είπε σε ευλογίζω και κάποια αλλά λόγια, τότε η κοπέλα λίγο πριν φύγει από την πόρτα, η οποία ήταν από γυαλί και μέσα ήταν συρματόπλεγμα, την χτύπησε με μανία με την δεξιά της παλάμη και το γυαλί ράγισε και έσπασε σε πολλά κομμάτια, το γυαλί είχε σπάσει είδη από το πρώτο χτύπημα και εκείνη συνέχισε να το χτυπάει μέχρι που ο άντρας της και κάποιοι άλλοι που ήταν διπλά στην πόρτα την άρπαξαν. Τότε άρχισε να τρέχει αίμα, εγώ πήρα χαρτομάντιλα από την τσάντα της μητέρας μου και έτρεξα να την βοηθήσω. Την σηκώσαμε και την πήγαμε έξω σε ένα παγκάκι. Της είπα να περιμένει γιατί είχα πενταπλαστ στο αυτοκίνητο. Όταν ήρθα της είπα να σηκώσει τα μανίκια της για να πλύνουμε τα χέρια της δίπλα στον ψύχτη που υπήρχε δίπλα και είδα πως είχε είδη πολλές παλιές πληγές στου καρπούς των χεριών της μετά σκούπισα τα χέρια της με τα χαρτομάντιλα και κάτσαμε μαζί στο παγκάκι και της έβαλα τα πενταπλαστ και πρόσεξα πως είχε κάποιες ασήμαντες γρατζουνιές και δεν είχε ούτε ένα σπάσιμο μετά από ένα τέτοιο δυνατό χτύπημα. Το ράγισμα στην πόρτα ήταν τουλάχιστον ένα μέτρο, εγώ δεν θα μπορούσα ούτε με το πόδι να την σπάσω. Η κοπέλα και ο άντρας με ευχαρίστησαν πλησίασαν τον πάτερ και του είπαν πως θα έρθουν την Κυριακή και έφυγαν. Στο γυρισμό για το σπίτι επικρατούσε μια ησυχία. Λυπόμουν απίστευτα την κοπέλα με το τι της είχε συμβεί και εύχομαι στον θεό να την βοηθήσει.

Αυτά έχω να σας πω, για το τι είχε συμβεί σε εμένα και την μητέρα μου και πως τώρα αρχίζουν να καλυτερεύουν τα πράγματα. Πιστεύω πως δεν έχω παραλείψει και παραποιήσει τίποτα. ΔΕΝ περιμένω καμία απάντηση από εσάς, ΔΕΝ με ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη σας. Σημασία έχει πως έχω τώρα πείσει των εαυτό μου, πως υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία είναι ακόμα άγνωστα για τον άνθρωπο.
 
Η ενημέρωση είναι από τις κατακτήσεις της εποχής μας. Η ηλεκτρονική επικοινωνία δίνει τη δυνατότητα παροχής πληροφοριών και ενημέρωσης. Ακόμα περισσότερο, ο καθένας μας έχει τη δυνατότητα να πληροφορηθεί σκέψεις, ιδέες και ειδήσεις άλλων ανθρώπων.
Πρόσφατα διάβασα για τη Μονή Αγ. Νεκταρίου στη Σαλαμίνα. Κάνει εντύπωση ότι σε μια χώρα σαν τη δική μας, με θρησκεία σαν τη δική μας, χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική επικοινωνία με τρόπο που να δημιουργούνται περισσότερα ερωτηματικά από όσες απαντήσεις δίνονται. Άνθρωποι χριστιανοί καταφεύγουν στη διασπορά φημών με τρόπο που ο θιγόμενος να στερείται το τεκμήριο της αθωότητας. Χριστιανοί οι οποίοι στο όνομα της αγάπης και αδελφικότητας καταφεύγουν σε απαξιώση προσωπικοτήτων.
Αν εγώ π.χ. έχω την άποψή μου, αν εγώ στην αναζήτηση της ηρεμίας και της προσευχής βρίσκω τη λύση από ένα συγκεκριμένο ιερέα, γιατί είμαι κουτή, αμόρφωτη και εύκολα εξαπατούμενη; Γιατί δεν έχω την κρίση και τη λογική; Ποιος μπορεί να το κρίνει και γίνεται αυτόβουλος προστάτης και καθοδηγητής μου; Γιατί με απαξιώνει; Ποιος τον όρισε αυτόκλιτο προστάτη μου;
Πόσο χριστιανική συμπεριφορά είναι αυτή; Και αν κανείς αντιστρέψει τα ερωτήματα αυτά, ποιος θα απαντήσει για την προσωπικότητα και το ήθος αυτού του ανθρώπου; Και αν διερωτηθεί για τη σκοπιμότητά του μήπως πέσει στην ίδια παγίδα με αυτόν; Δηλαδή τη συκοφάντηση καθόλα αξιόλογων ανθρώπων ως άτιμων.
 
Προς τους υπερασπιστές του απατεώνα ,

Σας γράφει μια ολόκληρη κοινωνία που λέγεται Κούλουρη με 30,000 χιλιάδες ντόπιους κατοίκους , τις εμπειρίες τους σε αυτό το θέμα του ΑΠΑΤΕΩΝΑ και εσείς θέλετε να μας παρουσιάσετε το ΑΣΠΡΟ – ΜΑΥΡΟ .

Νομίζεται ότι είμαστε όλοι κουτoί και αμόρφωτοι και δεν έχουμε κρίση και λογική;
Γιατί μας απαξιώνετε όλους εμάς που επί 12 χρόνια ζούμε με αυτόν τον άνθρωπο στις γειτονιές μας και στα μαγαζιά μας .

Ποιος μπορεί να κρίνει και να καταλάβει το ρόλο αυτού του ανθρώπου στην κοινωνία της Σαλαμίνας καλύτερα από εμάς .

Εμείς οι κάτοικοι της Σαλαμίνας σας ενημερώνουμε ότι η (Μονή Αγ. Νεκταρίου στο λόφο Πατρίς της Σαλαμίνας ) δεν ανήκει ούτε στην παλιά (ΓΟΧ) ούτε στην νέα Ορθόδοξη Εκκλησία , έχει ντύσει την γυναίκα του και τα παιδιά του καλόγριες και καλόγερους και εξαπατά τους ανθρώπους .

Τώρα εάν θέλει ο συγκεκριμένος κύριος να ασχοληθεί με (κάτι άλλο ) που μας γράφει ο πρώτος υπερασπιστής , εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα , απλώς να κατεβάσει την ταμπέλα που γράφει Μονή Αγ. Νεκταρίου , και να σταματήσει να ντύνετε και να παρουσιάζετε σαν ιερωμένος και μάλιστα ηγούμενος .

Σας παρουσιάσουμε και περισσότερες πληροφορίες , στα παρακάτω links:
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&artid=963974&catID=16
http://ventetta.blogspot.com/2009/03/blog-post_16.html
http://adiakritos.blogspot.com/2009/03/blog-post_3939.html
http://malakistan.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html
http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_1098.html
http://pressonice.blogspot.com/2009/03/blog-post_9816.html
http://www.zougla.gr/news.php?id=29096
http://salamispress.blogspot.com/2009/01/blog-post_8121.html
salamispress
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress