Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Σαλαμίνα μου καήμενη... Μέλλον δύσκολο σε περιμένει..

salamispress Σαλαμίνα μου καήμενη...
Μέλλον δύσκολο σε περιμένει..
Έμπλεξες με τα συμφέροντα...
Και ας είχες άλλα ενδιαφέροντα...
Είχες όλα τα προσόντα...
Φυσική ομορφιά και πολλά άλλα φόντα..
Ορυκτά καλά και πρώτα..
Αλλά όλα αυτά βρε δόλια...
Δυστυχώς γεμίζουν πορτοφόλια..
Και πλακώσαν τα λαμόγια...
Που να βρεις τώρα παρηγόρια..
Όταν θα σε ξεζουμίσουν..
Και από το λείψανο σου τίποτα δεν θα έχουν πια να κερδίσουν..
Τότε μόνο ήσυχη θα σε αφήσουν..
Τι τα θες λοιπόν καημένη..
Είσαι καταδικασμένη..
Τι και αν είσαι από την φύση προικισμένη?...
Τα λαμόγια που σε διοικούν σε έχουν χεσμένη..
Επειδή δεν μου έρχετε τίποτα άλλο να σου γράψω..
Θα κάτσω στην γωνίτσα μου και για σένανε θα κλάψω..
Απο: Αμπελοφιλόσοφος

Σχόλια:
ΩΙΜΕ-ΩΙΜΕ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΜΕΝΗ.
 
ΑΗΔΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ!ΤΡΙΣ!
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress