Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

ΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ

Πριν δυο ημέρες πήγα τα πληρώσω το λογαριασμό της ΕΥΠΑΠ μέχρι τώρα το έδινα σε συγγενικό πρόσωπο και το πλήρωνε , στο ταχυδρομείο είχε λόγω γιορτών πολύ κόσμο έτσι αποφάσισα να το πάω σε ένα πρακτορείο ΠΡΟΠΟ που δέχεται τέτοιους λογαριασμούς στη παραλία .

Το ποσό που έπρεπε να πληρώσω ήταν 51 ευρώ ,πάω στο πρακτορείο δίνω το λογαριασμό,τον ρωτώ πόσο χρωστάω ;
52 μου λέει γιατί 52? είναι η χρέωση η παραπάνω όπως στα ταχυδρομεία το ‘’λέει’’ και η ΕΥΔΑΠ οκ απόδειξη ;
αυτή είναι η απόδειξη μα εδώ λέει 51 αυτή είναι η απόδειξη!!!

Φεύγω ήρεμα χωρίς να πω τίποτα , παίρνω τηλέφωνο στο αριθμό που βρήκα πάνω στο λογαριασμό ,ρωτώ γιατί την χρέωση του ενός ευρώ και μου απανταει ότι η παραπάνω χρέωση είναι 0,60 ευρώ και ότι κακώς δεν μου έδωσε απόδειξη 52 ευρώ .

Ξανάπαω περιμένω να βγει μια ηλικιωμένη κυρία και του λέω ‘’μάλλον ξέχασα να πάρω την απόδειξη ‘’ Αυτή σου είπα είναι η απόδειξη
Είστε σίγουρος ; και η χρέωση είναι ένα ευρώ ; γιατί η ΕΥΔΑΠ άλλα λέει.
Έλα εδώ να σου πω δεν ξέρεις …… Εμένα δεν με υπολογίζεις ωραία, αλλά την γριούλα που είναι μεγαλύτερη από εσένα ;
Εκεί γύρισα την πλάτη μου λέγοντας με εμένα δεν θα πεις τίποτα με την ΕΥΔΑΠ θα τα πεις.
Ξαναπήρα τηλέφωνο και μου είπαν εάν θέλω να κάνω καταγγελία ,όμως χωρίς ‘’χαρτιά’’ που θα βασιστεί η καταγγελία; .

Με προώθησαν στα κεντρικά στην Αθήνα κράτησαν τα στοιχεία μου και μου είπαν ότι θα του κάνουν προφορική σύσταση και θα με ενημερώσουν την Δευτέρα .
Δεν πέρασε μισή ώρα !!!! μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι τον πήραν τηλέφωνο και παραδέχτηκε για την παραπάνω χρέωση και το έκανε λογω γιορτών!!!!!!
ΑΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ
Απο: iperitis

Σχόλια:
Καλά του έκανες..
Ακόμη καλύτερα να μας έλεγες και το πρακτορείο..
 
Μπράβο έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι!!Μόνο έτσι θα συνετιστούν και θα καταλάβουν ότι δεν είμαστε πρόβατα!!
 
ΒΡΕ ΚΑΚΟΜΗΡΟΙ ΤΑ 0,40 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΣΑΣ ΠΗΡΑΞΑΝΕ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ? ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?
ΤΟ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΗ ΣΤΑ 0,80 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΛΙΤΡΟ ΡΕ ΚΑΚΟΜΙΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?
 
Εσυ ρε κακομοίρη που σε πειράζει έχεις κάνει κάτι για όλα αυτά που αναφέρεις??
Γιατί αν έχεις κάνει (απίθανο) μπράβο και εύγε σου..Αν όχι όμως σταμάτα τους χαρακτηρισμούς και κοίτα την πάρτυ σου.Άντε μπράβο.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress