Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Κραυγή αγωνίας των αιρετών της Αυτοδιοίκησης και των φορέων της περιοχής για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιών της Νομαρχίας Πειραιά

salamispress Σε ξέσπασμα οργής και αγανάκτησης για την επικίνδυνη και εθνικά επιζήμια νησιωτική πολιτική της κυβέρνησης που έχει καταδικάσει τα νησιά όλης της χώρας σε κοινωνικό και οικονομικό μαρασμό, μετατράπηκε η έκτακτη σύσκεψη που συγκάλεσε σήμερα ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιωτικών και επαρχιακών δήμων και κοινοτήτων του νομού.

Στη σύσκεψη έδωσαν βροντερό παρόν εκτός από τον Νομάρχη Πειραιά, οι δήμαρχοι Αίγινας Παναγιώτης Κουκούλης, Μεθάνων Χρήστος Πάλλης, Πόρου Δημήτρης Στρατηγός, Σπετσών Ευάγγελος Κονταξάκης, Τροιζήνας Ιωάννης Σαμπάνης, Ύδρας Κων/νος Αναστόπουλος, ο εκπρόσωπος του δημάρχου Κυθήρων δημοτικός σύμβουλος Λάζαρος Βέζος, και από τη μειοψηφία ο Δημ. Σύμβουλος κ. Χαρ. Σούγιαννης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Αγκιστρίου Ιωάννης Αθανασίου, ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Επιβατών Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κ. Γιάννης Θεολογίτης και ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών κ. Λευτέρης Κεχαγιόγλου.

Αυτό που έγινε σαφές από το σύνολο των παρευρισκομένων είναι ότι «δεν πάει άλλο». Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, με τις τιμές των ναύλων να έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, με τα δρομολόγια να αραιώνουν χρόνο με το χρόνο, με τα υπέργηρα πλοία να συνεχίζουν τα επικίνδυνα ταξίδια τους, με τους ακτοπλόους-εφοπλιστές να κάνουν ό,τι τους εξυπηρετεί και τους συμφέρει και με τους νησιώτες να πνίγονται από την αγωνία, την ανασφάλεια και την ανησυχία για το αβέβαιο μέλλον.

Όπως τόνισε ο Νομάρχης Πειραιά κατά την εισήγησή του «δεν υπάρχει νησιώτης στην χώρα, που να μην βλέπει και να μην καταγγέλλει ότι στη ναυτιλία το κράτος δικαίου έχει καταλυθεί και το κράτος πρόνοιας έχει μετατραπεί σε κράτος εύνοιας. Κράτος εύνοιας ημετέρων. Εγκλωβισμένοι σε πελατειακά συμφέροντα, έρμαια εφοπλιστικών παραγόντων, οι Κυβερνώντες έχουν μετατρέψει μια εθνική υπόθεση όπως είναι η ναυτιλία και η ακτοπλοΐα σε παιχνιδάκι στα χέρια των εταιρειών, αδιαφορώντας πλήρως για τον πολίτη και τους όρους όχι διαβίωσης αλλά επιβίωσής. Και ο Αργοσαρωνικός με τα νησιά των μικρών αποστάσεων, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα μετατρέπονται, χάρη σε αυτές τις πολιτικές σε άγονες γραμμές. Εάν αυτός είναι ο στόχος της Κυβέρνησης, ε τότε μπράβο της ήδη το έχει καταφέρει. Θα βλέπουμε την Αίγινα, τον Πόρο, τις Σπέτσες και την Ύδρα μόνο από τα καρτ ποστάλ».

Ο κ. Μίχας έκανε λόγο για ναυάγιο και παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησης στο τομέα της ακτοπλοΐας, σημειώνοντας ότι η απελευθέρωση των ναύλων όπως την έκανε η κυβέρνηση, ταυτίστηκε με τις ανάγκες και τα θέλω όχι των πολιτών αλλά των εταιρειών. Αποτέλεσμα όπως τόνισε :

- Οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων μέσα σε τέσσερα χρόνια να αγγίζουν μέχρι και το 82%, ενώ μόνο τα τελευταία δύο χρόνια έχουν φτάσει σε ποσοστά 30% έως και 50%, μετατρέποντας το ταξίδι στα κοντινά νησιά του Αργοσαρωνικού σε κρουαζιέρα πολυτελείας.

- Το 2004 για να ταξιδέψει κανείς από τον Πειραιά στην κοντινή Αίγινα που θεωρείται ουσιαστικά «προάστιο» του Πειραιά, πλήρωνε με ταχύπλοο 9 € και σήμερα πληρώνει 15,80 € δηλαδή αύξηση της τάξης του 75%. Για την Ύδρα πλήρωνε 16,2 ευρώ και σήμερα πληρώνει 28,5 ευρώ, αύξηση επίσης της τάξης του 75%! Στις Σπέτσες οι αυξήσεις που σημειώθηκαν την τελευταία τετραετία άγγίζουν το 82%, στον Πόρο το 70%, ενώ στα Μέθανα το 75%.

- Η απογείωση των ναύλων έχει εκτινάξει τις τιμές σε βασικά καταναλωτικά αγαθά που αγοράζουν οι νησιώτες ενώ το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το «κύμα» ακρίβειας έχει «τορπιλίσει» και την τουριστική κίνηση στα νησιά. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δίνουν οι τουριστικoί πράκτορες, οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις στους τουριστικούς προορισμούς της Νομαρχίας Πειραιά το φετινό καλοκαίρι, ήταν μειωμένες σε σχέση με πέρυσι περίπου 15 %.

- Ταυτόχρονα τα νησιά του Αργοσαρωνικού, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα βιώνουν συνθήκες ιδιότυπου αποκλεισμού, λόγω της ισχνότητας των ακτοπλοϊκών δρομολογίων. Η Ύδρα και οι Σπέτσες, δεν εξυπηρετούνται από συμβατικό πλοίο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη, την οικονομική και εμπορική δραστηριότητα της τοπικής κοινωνίας. Η Αίγινα βλέπει τα δρομολόγια τις καθημερινές να σταματάνε για τα όλα τα πλοία από νωρίς το απόγευμα, ενώ στον Πόρο το τελευταίο συμβατικό πλοίο που αναχωρεί από το νησί για τον Πειραιά είναι στις 4 το μεσημέρι. Στα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα οι επαναλαμβανόμενες και πολυήμερες διακοπές δρομολογίων έχουν γίνει πλέον «καθεστώς», έχοντας οδηγήσει σε απόγνωση τους κατοίκους, ενώ το μέλλον της ακτοπλοϊκής τους σύνδεσης παραμένει αβέβαιο. Το πρόβλημα δε αυτό σε συνδυασμό με την απόστασης τους από τον Πειραιά καθιστά την εξεύρεση μόνιμης λύσης επιτακτική.
Από: Γραφείο Τύπου Νομαρχίας Πειραιά

Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας και ο Δήμαρχος Αμπελακίων που είναι γιατί δεν συμμετείχαν στην σύσκεψη που συγκάλεσε σήμερα ο Νομάρχης Πειραιά για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιωτικών και επαρχιακών δήμων και κοινοτήτων του νομού ???

Μήπως δεν γνωρίζουν ότι και εμείς οι κάτοικοι της Σαλαμίνας πληρώνουμε πανάκριβα τα εισιτήρια μας και πώς έχουν αυξηθεί 200% από το 2004 ???
>>salamispress<<

Σχόλια:
αφου ειναι κολληταρια με τους ferryboatαδες.σιγα να μην χαλασουν τις σχεσεις τους.
 
ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΕΝΑΣ ΧΟΝΔΡΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΝΟM;TI ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ Η ΝΑ ΦΤΕΙΑΧΤΕΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΓΕΦΥΡΑ;
 
ayta einai ta xalia mas kurioi..
 
Αν ξέρει κάποιος κάτι να το πεί.Με ονοματεπώνυμα και στοιχεία.Οχι πυροτεχνήματα στον αέρα.
 
Στη σύσκεψη που συγκάλεσε ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιωτικών και επαρχιακών δήμων και κοινοτήτων του νομού, δεν κλήθηκαν, και γ' αυτό δεν παρέστησαν, οι Δήμοι της Σαλαμίνας γιατί αυτή αφορούσε, όπως μας διευκρινίστηκε από τη Νομαρχία, τα συγκοινωνιακά προβλήματα των υπολοίπων νησιών του Αργοσαρωνικού.
Κάθε άλλη ερμηνεία της απουσίας του Δήμου Σαλαμίνας από τη σύσκεψη, όπως αυτές που αναφέρουν οι ανώνυμοι σχολιαστές, στερείται βάσης και γίνεται εκ του πονηρού.
Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Σαλαμίνας
 
file moy tipota den ginete ek toy poniroy kai oyte eho prosopika me ton dimarho, oso gia to fakelo poy anefera isxyei.
mono poy den xekinise tora ayti i synalagi, ehei xekinisei apo xronia aplos o k. sofras synehise na dehetai aytin tin katastasi, anti na kinigisei to thema tis gefiras ola ta alla tha + tha ta akoyme synehia gi ayto ayxanontai ta ferry boot poios tha toys enohlisi.
dierotome an ginei gefyra poy tha pane ola ayta ta ferry boot;
 
Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

salamispress