Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Απάντηση στη Διαμαρτυρία και Δίωξη ΖΟΕΣ εναντίον μου.... Yiannas Galanou

Yiannas Galanou to salamispress
Καλησπέρα!
Παρακαλώ πολύ δείτε το θέμα που θα αναρτήσω εντός ολίγου στο blog arkouda και παρουσιάστε το ως απάντηση προς το ΖΟΕΣ και όχι μόνο!
Σας ευχαριστώ πολύ!
  • Δείτε την απάντηση προς το ΖΟΕΣ απο Yiannas Galanou κλικ εδω

  • Ορίστε κ. Δήμαρχε τί έκαναν πίσω από την πλάτη σας! απο Yiannas Galanou κλικ εδω

  • Σχόλια:
    Kαλημέρα σας.
    Ευχαριστώ πολύ που παρουσιάζετε την απάντηση μου στα μέλη του ΖΟΕΣ, καθώς και που δίνετε την ευκαιρία στους πολίτες της Σαλαμίνας να ενημερωθούν γιά το θέμα αυτό, πιό σφαιρικά.
    Θα ήθελα μόνο να προσθέσω, πως γι' άγνωστους λόγους, το blog μου η arkouda, παρουσιάζει συχνά τεχνικά προβλήματα στις λειτουργίες του και οι διορθώσεις του κειμένου αργούν κάποτε να φανούν.
    Το ολοκληρωμένο κείμενο είναι αυτό, που στο τέλος του υπάρχει το υστερόγραφο αναφοράς στα τεχνικά προβλήματα.
    Σας ευχαριστώ και πάλι γιά την παρουσίαση και της δικής μου θέσης καθώς και των νέων στοιχείων, που έρχονται σιγά - σιγά στο φως...
    Την Καλημέρα μου επίσης σε όλους τους φίλους και φίλες της Σαλαμίνας καθώς και τις ευχαριστίες μου, σε όσους και όσες με στήριξαν.
    Να είστε όλοι καλά!
    yiannas galanou.
     
    Μπράβο κοπελιά. Εσύ πρέπει να είσαι Κρητικιά που δε φοβάσαι κανένα. Καλά έκανες κι έβγαλες τα άπλυτα τους στη φόρα, να ξέρουμε τι μας γίνετε . Κι ας φανούνε από τη γειτονιά μου να πάρουνε σκυλί. Το έχω πει παντού και θα τις περιμένουμε να τους κάνουμε μερικές ερωτήσεις.
    Σφακιανάκης.
     
    Δεν καταλαβαίνω που θέλουνε να κάνουνε και μύνηση στη ζωόφιλη που είπε πως τα στέλνουν τα σκυλιά έξω. Δηλαδή τι μύνηση; Γιά να μην μιλάει; Γιά να κάνουνε ότι θέλουνε; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Ο Δήμαρχος πρέπει να τους κάνει μύνηση γιά τα ψέμματα πρώτα και γιά τα σκυλιά μετά.
    Ακούς να λένε πως αγαπάνε και τη Σαλαμίνα;
    ΔΉΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
     
    Από το έγγραφο του Αντιδημάρχου αποδεικνύεται ότι η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΖΟΕΣ είναι ψευδής. Επ΄ αυτού τι έχουν να πουν οι κυρίες?
     
    Προς SALAMISPRESS.
    Παρακαλώ μετά την τελευταία Ανακοίνωση του ΖΟΕΣ και την Δίωξη που υφίσταμαι, το νέο μου θέμα, με τίτλο "Διώκομαι από το ΖΟΕΣ"... δίνει μιάν απάντηση στον Σύλλογο αυτόν, καθώς και ενημέρωση στους πολίτες της Σαλαμίνας, με το ιστορικό της υπόθεσης και νέα στοιχεία.
    Αν θα είχατε την καλωσύνη μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο με την εγγραφή.
    Ευχαριστώ!
    yiannas galanou.
     
    Δημοσίευση σχολίου

    Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





    << Αρχική σελίδα

    This page is powered by Blogger. Isn't yours?

    Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]

    salamispress